
Rank Ranger یک مجموعه سئوی همه در یک است که شامل {سئو مگ|} تجزیه و تحلیل رقبا، مدیریت لینک، تحقیق کلمات کلیدی ارگانیک، تجزیه و تحلیل اجتماعی، ممیزی سایت و غیره است. بنابراین تمام ابزارهایی را که برای بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو نیاز دارید. بیشتر کاربران برای دریافت رتبه های عالی، تلاش می کنند در نتایج Google دیده شوند؛ بنابراین بهتر است از ابزار خود موتور جستجوگر Google استفاده شود. برای استفاده از این داده ها باید تحلیل سرچ کنسول را یاد گرفت و بتوان آینده کسب وکار را با توجه به تحلیل عبارات کلیدی برنامه ریزی کرد. نحوه طراحی Zutrix تضمین می کند که عملکرد SEO شما بهبود می یابد و بهترین ویژگی های ردیابی رتبه را در اختیار شما قرار می دهد. با کمک Zutrix می توانید موقعیت و رتبه بندی دقیق کلمات کلیدی مورد نظر خود را مشاهده کنید.
سپس از آنجا، تجزیه و تحلیل محتوا را اجرا کنید تا پیشنهادات بهینه سازی را جمع آوری کنید تا به شما در رتبه بندی آنها کمک کند. یک سری مقالات هست در زمینه کلمات کلیدی که به شما میتونه کمک زیادی بکنه مثلا مقاله بهترین ابزار برای پیدا کردن کلمات کلیدی و نمونه کلمه کلیدی و چند مثال از کلمات کلیدی رو مطالعه کنید. مقالات بیشتر خواستی حتما بلاگ تخصصی میزفا تولز رو بخون،کافیه وارد آموزش تخصصی سئو بشی و ۱۰۰ ها مقاله جذاب از متخصصین سئو هست. توی سرچ کنسول برای مشاهده رتبه کلمه کلیدی در گوگل باید گزینه Performance رو از منو انتخاب کنیم و بعد تب Queries رو بررسی کنیم. اینجا می تونید تمام کوئری ها یا کلماتی که سایت شما براش رتبه داره رو مشاهده کنید.
میتوانید از آن برای یافتن کلیدواژههای جدید و داغی که رقبای شما درباره آنها نمیدانند استفاده کنید و تجزیه و تحلیل کنید که آیا حجم جستجوی یک کلمه کلیدی در حال افزایش یا کاهش است. برخلاف بسیاری دیگر از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی، QuestionDB برای داده های خود فقط به یک منبع متکی نیست. ایده های کلیدواژه را از چندین منبع در زمان واقعی، از جمله موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی، به دست می آورد.
یکی از موارد مهم برای ما Rank Tracker است که تمام عملکردهای مرتبط با کلمات کلیدی از جمله تحقیق کلمات کلیدی و ردیابی رتبه را دارد. این مفید است زیرا به شما امکان می دهد چندین کلمه کلیدی مرتبط را در یک پست هدف قرار دهید، به جای ایجاد یک پست جداگانه برای هر یک از آنها. ما به برخی از محبوبترین نرم افزارهای ردیابی رتبه کلمات کلیدی نگاه کردهایم تا ببینیم چگونه تفاوت دارند و هر کدام چه ویژگیهایی برای ردیابی موقعیت ارائه میدهند. بخشی از این برنامه به نام keyword Map، میزان رقابتپذیری هر کلمه کلیدی را ارائه میکند.
مشاهده تراکم کلمات کلیدی سایت
اگر رتبه کلمات کلیدی شما در حال افزایش است و ترافیک ارگانیک شما در حال افزایش است، به این معنی است که تلاش های سئو شما کارساز است. از طرف دیگر، این ابزارهای ردیابی SERP بلافاصله به شما اطلاع می دهند که رتبه کلمات کلیدی شما کاهش یابد. AccuRanker یک ابزار سئوی حرفهای است که رتبه را با سرعت بالا و دقت زیاد بررسی میکند این ابزار دادههایی در سطح سازمانی ارائه میدهد و دارای یک پایگاه داده عظیم شامل ۲۴ میلیارد کلمه کلیدی است. شرکتها میتوانند از ویژگیهای تحلیل رقبا و بخشبندی دادهها استفاده کنند تا از رقبا پیشی بگیرند. اگرچه همه نتایج گوگل مهم و ضروری هستند اما مهمترین و حیاتی ترین نتایج جست و جو در صفحه تبلیغات پولی و نتایج سرچ اصلی نمایش داده می شوند. اگرچه آنها حاوی کلمات کلیدی مرتبط با جستجو کاربر هستند اما حتی اگر مناسب نباشند، باز هم می توانند در رتبه های بالا ظاهر شوند.
سمروش بدون شک یکی از بهترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی در بازار است، اما ارزان نیست. هزینه شروع بسیار بالاتر از اکثر پلتفرم های رقیب است، اما شما در ازای پول خود پول زیادی دریافت می کنید. مجموعه ای از ویژگی های دیگر وجود دارد که بدون شک به غیر از موارد فوق مفید خواهید بود، از جمله تجزیه و تحلیل قدرتمند SERP، تجزیه و تحلیل شکاف کلمات کلیدی، ردیابی رتبه و گزارش و ماژول های تحقیق رقبا. از آنجا که این یک ابزار همه کاره است، به چهار برنامه مختلف با موارد استفاده متفاوت تقسیم می شود.
گزارش برای همنوع خواری و مغایرت با صفحه هدف
SE Ranking یکی از برترین ابزارهای سئو بوده و شما می توانید با استفاده از این ابزار، محتوای منتشر شده و تجارت خود را ارتقا دهید. برای شرکت هایی که نیاز به ایجاد گزارش های حرفه ای به مشتریان دارند، SE Ranking یک انتخاب عالی است. هنگامی که عباراتی مربوط به مشاغل، مکانها یا … را جستجو نمایید، نقشههایی را در صفحه نتایج موتور جستجو دریافت خواهید کرد. این نقشهها بسیار مفید بوده و میتوانید مکان و نقشه جغرافیایی کلمه جست و جو شده را مشاهده کنید. در گوگل سرچ کنسول (GOOGLE SEARCH CONSOLE) گزینه ای با نام POSITION در مقابل کلمات کلیدی وجود دارد که اعدادی نسبی در مورد رتبه هر کلمه را به مدیر سایت نشان میدهد. برای هر کلمه کلیدی، می توانید موقعیت فعلی، میزان جستجو، کل ترافیکی را که دریافت می کنند، دشواری کلمه کلیدی و اگر کلمه کلیدی در یک ویژگی SERP باشد مانند بخش “مردم نیز می خواهند”.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شاپ دامین است 2025 ©
نظارت بر رتبه سایت(های) شما در موتور جستجوی دلخواه، عنصر کلیدی هر استراتژی سئوی قوی است، تا زمانی که بتوانید ابزاری را بیابید که نوع داده مورد نیاز شما را تولید کند. یکی از بهترین، سریعترین و هوشمندانهترین روش ها برای تحقیق کلمات کلیدی، یافتن کلمات کلیدی به کمک ابزارهای سئو مخصوصا ابزارهای کیورد ریسرچ (Keyword Research) هست. یکی دیگر از مزایای استفاده از ابزارهای ردیابی رتبه این است که می توانید مراقب رقبای خود باشید . می توانید ببینید که آنها برای کدام عبارت های جستجو رتبه بندی می کنند و فرصت های جدید کلمات کلیدی را برای وب سایت وردپرس خود پیدا کنید . ویژگی رنک ترکر (Rank Tracker) پیشرفته Ahrefs به کاربران امکان میدهد رتبه کلمات کلیدی را در طول زمان برای دسکتاپ و موبایل در بیش از ۱۹۰ کشور ردیابی کنند. این ابزار بینشهای دقیقی مانند دادههای رتبههای گذشته، میانگین موقعیت و متریکهای Share of Voice مانند محاسبه درصد کلیکهای ارگانیک سایت شما را ارائه میدهد.
این می تواند میلیون ها پیشنهاد کلمه کلیدی را از پایگاه داده عظیم کلمات کلیدی Semrush که در واقع بزرگترین پایگاه داده کلمات کلیدی در جهان است، ارائه دهد. و من حتی به ویژگی مورد علاقه خود – ماموریت های کلمه کلیدی Morningscore – نرسیده ام. اینها وظایف سئوی قابل اجرا هستند که Morningscore در داشبورد شما ارائه میکند، مانند «افزودن 3 کلمه کلیدی جدید» یا «دریافت» از موقعیت 11 تا موقعیت 5. در کل برای پیدا کردن جایگاه کلمه کلیدی در گوگل، ابزار گوگل آنالیتیکس پیشنهاد نمیشه. همچنین در سمت راست نتیجه جستجو، اطلاعات مفصلی از "کلمات کلیدی مرتبط" و "هچنین افراد برای این جستجو میکنند" را به نمایش میگذارند. از Keywords Everywhere برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی برای زمانی که شما در حال جستجو هستید استفاده میشود.
۱۰. بخش سرچ گوگل
دادههای پیشنهاد خودکار را تقریباً از هر موتور جستجو در وب میگیرد و همه آنها را در یک مکان جمعآوری میکند. این فوقالعاده غنی از ویژگیها است و همه چیزهایی که برای کشف کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل آنها و بهینهسازی محتوای خود در اطراف آنها در یک مکان نیاز دارید، دارد. من دوست دارم از ابزار تحقیق کلمات کلیدی برای کشف و ایده پردازی استفاده کنم. سپس، گزارشی را با همه چیزهایی که باید در مورد آن کلمه کلیدی بدانید (از جمله دشواری، حجم جستجو، CPC و غیره) و همچنین فهرستی طولانی از ایدههای کلیدی مرتبط و مشابه بارگذاری میکند.
با SiteChecker Pro، می توانید کلمات کلیدی مورد استفاده خود و رتبه بندی آنها را بررسی کنید. همچنین می توانید آمارهایی که به شما در بهبود محتوا کمک می کنند را مشاهده نمایید. SiteChecker Pro پیشنهادات و گزارشاتی را نیز در اختیار شما قرار می دهد که از بهبود رتبه خود مطمئن شوید. قبل از صرف هزینه و خرید اکانت ابزارهای بررسی کننده SERP، باید از آنچه که میخواهید و به دنبال آن هستید مطمئن و آگاه شوید. دانستن اینکه کدام ویژگی باعث قرار گرفتن سایت در صفحات نتایج موتور جستجو شده است، به شما این امکان را میدهد تا نحوه عملکرد بهتر ابزارهای بررسی کننده SERP را درک کنید. اکستنشن مرورگر کروم،Nightwatch تا حد زیادی میتواند نیاز های روزانه شما در جهت بررسی رتبه کلمه کلیدی در گوگل را برآورده کند.
بنابراین، اگر میخواهید بیشترین بهره را از آن ببرید، بهتر است از آن در کنار ابزارهای دیگر استفاده کنید. به عنوان یک مجموعه همه کاره، Semrush قصد دارد به متخصصان سئو هر چیزی را که احتمالاً نیاز دارند در یک مکان ارائه دهد. در مجموع، بیش از 40 ابزار وجود دارد، و حداقل شش مورد از آنها برای کمک به تحقیقات کلمات کلیدی طراحی شده اند. البته برای بالا آوردن سایت در گوگل به جز بررسی جایگاه کلمه کلیدی باید یک سری نکات دیگه رو هم بدونید که همه اینها رو توی یک مقاله کامل براتون توضیح دادیم که بهتره حتما بخونیدش.
این به شما کمک می کند تا با مقایسه مستقیم سایت خود با حداکثر چهار رقیب، شکاف هایی را در استراتژی کلمات کلیدی خود پیدا کنید. فقط تمام مگ سئو دامنههایی را که میخواهید مقایسه کنید وارد کنید و اینتر را بزنید تا گزارش بالا بیاید. فقط کافی است یک کلمه کلیدی seed را وارد کنید، مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای ایجاد گزارشی پر از هزاران پیشنهاد، اینتر را بزنید.
اگر صدها کلمه کلیدی را زیر نظر داشته باشید، بررسی دستی رتبه بندی خود می تواند بسیار وقت گیر باشد. با این حال، اگر فقط باید 10 یا 20 عبارت اصلی خود را بررسی کنید، کل فرآیند فقط حدود 15 تا 20 دقیقه طول می کشد. شما می توانید رتبه بندی کلمات کلیدی خود را به دو صورت رایگان بررسی کنید. اولین مورد استفاده از RankTank است که یک افزونه رایگان برای Google Sheets است. از دیگر ابزارهای آنلاین، ابزار Small Seo Tools میباشد که یک ابزار رایگان هست و برای تعیین رتبه کلمات کلیدی استفاده میشه. ابزار Keyword tool از دیگر ابزارهای آنلاین حوزه سئو هست که مورد تایید تمامی وبمستران در سراسر دنیا میباشد.
نمایش فعال بودن قابلیت AMP
اما شما نمیتوانید صرفا یک ابزار را برای یافتن، تحقیق یا بررسی عبارتهای کلیدی ملاک قرار دهید. سایت keywordtool.io این ابزار تحقیق کیورد تول را به طور رایگان در اختیار شما قرار میدهد. نسخه رایگان کیورد تول بیش از ۵۰۰ کلیدواژه را هر بار به شما پیشنهاد میدهد. در دنیایی که هر نرم افزار قابل تصوری را وارد فضای ابری کرده است، SEO Powersuite همچنان از یک کلاینت دسکتاپ استفاده می کند.
ابزار میزفاتولز بهتون اجازه میده به جز پیدا کردن رتبه کلمه کلیدی های مختلف، رتبه کلمات کلیدی گوگل سایت های رقبا رو هم بررسی کنید و پیشرفت ها و افت سایت خودتون رو در مقایسه با رقبا بسنجید. اضافه کردن رقبا با توجه به پنلی که انتخاب کردید امکان پذیره و می تونید به ازای هر دامنه، رقباتون رو هم اضافه کنید تا گزارش های دقیق تری داشته باشید. واسه همین بررسی جایگاه کلمه کلیدی های مختلف و نتایج SERP به شما کمک می کنه که فرصت ها رو خیلی سریع تر از رقبا شناسایی کنید. برای این کار باید با آنالیز کلمات کلیدی هم آشنا باشید تا بدونید بهتره روی کدوم کلمات سرمایه گذاری کنید. پس به این ترتیب، علاوه بر بخشهایی که قابلیت رشد و پیشرفت دارند، بازخورد مثبتی در مورد آنچه که به درستی انجام میدهید نیز در اختیارتان قرار می گیرد.
فقط کافیست یا این ابزار، دو عبارت مشابه را مقایسه کنید تا ببینید که چگونه یک تجزیه و تحلیل کامل در یک کشور را با کشوری دیگر، بررسی میکند. مگر اینکه بخواهید پولی را در کمپینهای Google Ads صرف کنید.همچنین تجزیه و تحلیل حجم جستجو شما محدود به دامنهها (به جای حجم دقیق جستجوی) محدود میشود. برای تجزیه و تحلیل حجم دقیق جستجو، ممکن است نیاز به یک ابزار دیگر، مانندRank Tracker داشته باشید.
چگونه رتبه کلمات کلیدی را در گوگل رصد کنیم؟
Semrush یکی از بهترین ابزارهای ردیابی کلمات کلیدی است که اطلاعات عمیقی درباره کلمات کلیدی، بکلینکها و استراتژیهای رقبا ارائه میدهد. قابلیت ردیابی موقعیت (position tracking) پیشرفته و بررسی سلامت سایت، به کسبوکارها در بهروزرسانی رتبهبندی و عملکرد سایت در موتورهای جستجو کمک میکند. ابزار میزفا تولز در بخش ردیاب کلمات بالای ۱۰۰ امکان ریز و درشت داره مثل سختی کلمه کلیدی یا میزان جستجوی کلمات یا نمایش کلمات کلیدی طولانی و کلی اطلاعات ارزشمند درباره کلمات کلیدی در اختیارتون می ذاره. ????به جز این بخش، برای بررسی رتبه کلمه کلیدی در گوگل می تونید برای کلماتی که وارد کردید، یه صفحه هدف مشخص کنید. صفحه هدف یعنی اون صفحه ای از سایت که برای کلمه کلیدی خاصی روش کار کردید و حالا می خواید ببینید تلاشتون نتیجه داشته یا نه.
ابزارهای بررسی سئو فنی (Technical SEO)
همچنین می توانید بر روی هر کلمه کلیدی در گوگل کلیک کنید تا صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) را برای آن کلمه کلیدی باز کنید و رقابت را تجزیه و تحلیل کنید. میزفا تولز به صورت خودکار کلمات کلیدی مرتبط رو از نتایج گوگل جمع آوری میکنه و به شما نمایش میده. اکنون آنها می توانند حتی بیشتر با ادغام Wincher برای ردیابی رتبه بندی کلمات کلیدی داشته باشند. با نسخه حرفه ای، Rank Tracker به شما امکان می دهد تاریخچه SERP را ثبت کنید و رتبه بندی را برای حداکثر پنج رقیب دنبال کنید. این ابزار سرعت تحقیق کلمات کلیدی یا همان کیورد ریسرچ را دهها برابر سریعتر میکند.بنابراین، سرعت کار سئوی سایت شما را هم بسیار بالا میبرد.
SEO PowerSuite یکی دیگر از ابزارهای فوق العاده قدرتمند و جامع سئو است که می توانید برای تحقیق کلمات کلیدی از آن استفاده کنید. این نرم افزار قابل دانلود است، بنابراین بر روی دسکتاپ شما اجرا می شود، نه در مرورگر شما مانند سایر ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی. در کنار پیشنهادات کلمه کلیدی، KWHero یک تجزیه و تحلیل SERP برای کلمه کلیدی وارد شده به شما نشان می دهد. میتوانید تمام صفحات برتری را که برای آن کلمه کلیدی در Google رتبهبندی میشوند، در کنار «قدرت دامنه» و «قدرت URL» آنها مشاهده کنید—اینها معیارهایی هستند که به شما اعتبار وبسایتشان را نشان میدهند. برای شروع کار با KWHero، هر کلمه کلیدی را وارد کنید و مکانی را که می خواهید در آن رتبه بندی کنید انتخاب کنید، سپس جستجو را بزنید.
ابزارهای جست و جو SERP متفاوت و گوناگونی وجود دارند اما برای انتخاب ابزار مناسب و اینکه دریابید کدام ابزار نیاز های شما را برطرف می کند باید چند فاکتور را مد نظر داشته باشید. زمانی که مشخص کنید از این ابزار ها چه اطلاعاتی می خواهید، تصمیم گیری برای انتخاب بین آنها آسانتر می شود. بنابراین زمانی که دنبال اطلاعاتی هستید و ابزار SERP checker باکس های ویدئویی (video box) را در اختیار شما قرار می دهد، مفهوم آن بخش را راحت تر متوجه خواهید شد. این ویژگی می تواند تصاویر، لینک ها، تعاریف و تمام اطلاعات مورد نیاز را به شما نشان دهد. بهترین نکته در مورد پنل های دانش این است که شما فقط اطلاعاتی را دریافت می کنید که از یک منبع معتبر باشد و تضمین می کند که واقعیت دارد.

همچنین میتوانید موقعیت مکانی خود را برای بررسی رتبه محلی خود و استفاده از ابزار مخصوص سئو محلی، در What's My SERP اضافه کنید. این ابزار بررسی کننده کلمات کلیدی، با ارائه اطلاعات مفید، به شما امکان می دهد تا از رقبای خود پیشی بگیرید. شما می توانید از AWR برای ردیابی کلمات کلیدی به زبان موردنظر خود استفاده کنید و محدودیتی در این مورد وجود ندارد. Zutrix یکی از پیشرفته ترین ابزارهای بررسی کننده SERP و رتبه بندی کلمات کلیدی می باشد.
این ابزار یک گزارش جامع پر از ایده های کلمه کلیدی را در کنار معیارهای CPC، حجم و دشواری بارگذاری می کند. امتیاز صبح سرگرم کننده ترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی است که من امتحان کرده ام. این تنها ابزاری است که با اعطای امتیاز XP برای انجام کارهای مهم، سئو را شبیه سازی می کند. پیشنهاد ما استفاده از ابزاریه که هم بتونه گزارش های دقیق و کاملی رو در اختیارتون بذاره تا بتونید بهتر تصمیم بگیرید، هم اینکه هزینه ابزار خیلی زیاد نباشه و بتونید به صورت مستمر و با خیال راحت ازش استفاده کنید.
سپس، یک کلمه کلیدی seed (یک کلمه کلیدی گسترده مرتبط با جایگاه خود) را وارد میکنید و مکانهایی را انتخاب میکنید که میخواهید پیشنهادات را از آنها دریافت کنید. اگر سئوی محلی انجام نمیدهید و نمیخواهید منطقه خاصی را هدف قرار دهید، کافی است Global/Worldwide را انتخاب کنید. خزنده های گوگل الگوریتم های مخصوص به خودشون رو دارن و ممکنه بالای 100 سیگنال مختلف رو به صورت روزانه یا هفتگی بررسی، بهروزرسانی و نظارت کنن.
نرم افزار ردیاب رتبه قابل اعتماد برای توسعه یک استراتژی سئو موفق بسیار مهم است. جدا از ردیابی رتبه بندی کلمات کلیدی، ابزارهای سئو ویژگی های تحقیق کلمات کلیدی و معیارهای مفید سئو را در اختیار شما قرار می دهند که به شما امکان می دهد موثرترین کلمات کلیدی را برای وب سایت خود انتخاب کنید. بررسی رتبه کلمات کلیدی در گوگل یکی از بخشهای حیاتی در استراتژی سئو است. این فرآیند به شما کمک میکند موقعیت سایت خود را در نتایج جستجو بررسی، تأثیر تغییرات سئو را تحلیل و فرصتهای جدید برای بهبود رتبهبندی و افزایش ترافیک را شناسایی کنید. انتخاب ابزار مناسب به نیاز کسبوکار شما بستگی دارد، با این حال ابزارهای موثری مانند Ahrefs، Semrush و گوگل سرچ کنسول، امکان ردیابی دقیق، گزارشدهی و تحلیل رقبا را برایتان فراهم میکنند.
- {
- پنل های دانش، هنگام جستجو برای سازمان ها، افراد، مکان ها یا هر چیز دیگری نمایش داده می شوند. |}
- از همین رو باید قبل از اقدام به بررسی دستی، به صفحه جستجوی ناشناس وارد شوید.
- Semrush واقعاً نیازی به معرفی ندارد، این یکی از محبوب ترین مجموعه نرم افزارهای سئو در جهان است. {
- منگول ها یکی دیگر از پلتفرم های همه کاره است که با یک ابزار قدرتمند تحقیق کلمات کلیدی، به علاوه چهار ابزار مفید دیگر برای برنامه ریزی کمپین های سئوی شما ارائه می شود. |}
- با این ابزار میتوانید بررسی کنید که آیا یک صفحه در رتبهبندی صعود کرده، سقوط کرده یا ثابت مانده است. {
- می توانید تا ۱۰ URL رقیب اضافه کنید و عملکرد موتور جستجوی آنها را دنبال کنید. |}
شماره 1 – رتبه بندی SE
همچنین میتوانید فیلترهای مختلفی تنظیم کنید تا اطلاعاتی که مشاهده میکنید را دقیقتر کنید. اگر به ابزاری نیاز دارید که امکان مشاهده و آنالیز رقبا را فراهم آورد تا از رقبا یک قدم جلوتر باشید، بی شک SEMRush بهترین انتخاب برای شما می باشد. این ابزار گزارش ها و تحلیل های فوق العاده دقیقی را در اختیار شما قرار می دهد که می تواند در بهبود عملکرد سایت شما کمک کند. با کمک ابزارهای بررسی کننده SERP، می توانید کلمات کلیدی ضروری وب سایت خود را شناسایی کرده و دریابید که باید چه محتوا و چه کلمات کلیدی را در سایت خود قرار دهید.
ده سایت اول گوگل از کدوم شرکت ها هاست خریدن؟ قطعا هاست خوب میتونه به شما کمک زیادی کنه، میزفا تولز در ابزار سرپ بهتون میگه رقبا چه سرور یا هاستی دارن. ۱۰ سایت اول گوگل ماهانه چقدر بازدید دارن؟ در قالب یه نمودار زیبا ، میزفا تولز اینو به بهت میگه، براساس این نمودار میتونی قدرت رقبات و تعداد کاربرانی که دارن رو متوجه بشی. همچنین یک گزینه پرداخت در صورت تمایل برای دریافت ورودی کلمات کلیدی اضافی با قیمت ۵۰ دلار به ازای هر ۵۰۰ کلمه کلیدی وجود دارد. برای هزینههای اضافی، میتوانید چکهای روزانه موقعیتهای کلیدواژه خود را دریافت کنید. پیشرفته ترین طرح کسب و کار با چک های روزانه برای حداقل ۲۵۰۰ کلمه کلیدی در صورت پرداخت سالانه حدود ۱۸۰۰ دلار هزینه خواهد داشت.
Wincher فرآیند سئو را با ابزارهایی سادهسازی میکند که باعث افزایش دیده شدن آنلاین میشوند. این ابزار رتبهبندی کلمات کلیدی را ردیابی کرده، فرصتهای جدید را شناسایی میکند و به کسبوکارها و آژانسها کمک میکند تا استراتژی سئوی خود را بهبود دهند. گوگل سرچ کنسول، در مقایسه با جستجوی عادی در گوگل دید گستردهتری از رتبه کلمات کلیدی شما ارائه میدهد.
ابزار سرپ روبوت با دقت بیشتری به مانیتورینگ کلمات کلیدی سایت میپردازد و میتوان روی رتبه های اعلام شده توسط این سایت و ابزار، بیشتر حساب کرد. در این ابزار هم میتوانید کلمات کلیدی خود را به صورت لیستی وارد کرده و مجبور نیستید آنها را به صورت تکی بررسی کنید. این یک مجموعه ابزار SEO است که به راحتی قابل استفاده است، ویژگی های زیادی را ارائه می دهد و به راحتی کلمات کلیدی را ردیابی می کند.
این ابزار کاربردی و حرفهای به طور اختصاصی برای تحقیق و بررسی کلمات کلیدی، تدوین استراتژی سئو و بازاریابی محتوا طراحی شده است. نسخه رایگان سئو کبوتر به راحتی و با وارد کردن آدرس ایمیلتان قابل استفاده است. نسخه پولی این ابزار، امکانات و قابلیتهای بسیار پیشرفتهتری را برای جستجو و تحقیق کلیدواژهها در اختیار شما قرار میدهد. در این مقاله با ۱۰ تا از بهترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی یا کیورد ریسرچ آشنا خواهید شد.
{مدرس و مشاور سئو
|}این ابزار بهصورت روزانه موقعیت دقیق کلمات کلیدی را در موتورهای جستجو اصلی نمایش میدهد و دارای گزارشدهی خودکار، دستهبندی پروژهها و داشبوردهای مناسب برای مشتریان است. برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو، نیاز به ابزارهای سئو حرفهای داریم. این ابزارها به شما کمک میکنند تا کلمات کلیدی مناسب پیدا کنید، مشکلات فنی سایت را برطرف کنید، بکلینکها را تحلیل کنید و تجربه کاربران را بهبود دهید.
هر تعداد کلمه کلیدی که وارد کرده باشید توی سایت رقبا هم بررسی میشه و می تونید با آنالیز این گزارش ها فرصت های رتبه سایت با کلمات کلیدی رو خیلی زود پیدا کنید. نکته دیگه کلمات کلیدی مربوط به آگهی های پولی مثل گوگل ادز هستن که معمولا بالای نتایج ارگانیک (نتایج ارگانیک یعنی به کمک سئو ارتقا پیدا کرده) قرار می گیرن. از طرف دیگه رتبه یا جایگاه سایت هم یه چیز ثابت نیست و اگه الان همزمان 10 نفر کلمه کلیدی شما رو سرچ کنن، ممکنه رتبه بندی سایت براشون فرق کنه؛ واسه همین بهتره از چیزی به اسم میانگین رتبه سایت حرف بزنیم. قطعا وقتی برای یه کلمه کلیدی رتبه خوبی گرفتید و جزو نتایج برتر گوگل و صفحه اول هستید، برای هیچ کاربری به صفحه های دوم و سوم منتقل نمی شید. ابزار ردیابی رتبه کلمات کلیدی Local Viking یک نقشه منطقه جغرافیایی با گره های شبکه برای بررسی عملکرد کلمه کلیدی محلی شما در منطقه مورد نظر شما دارد.
به کمک ابزار تحقیق کلمات کلیدی میزفا تولز شما میتونید تمام کلمات کلیدی مرتبط در گوگل و همینطور کلمات کلیدی پیشنهادی در گوگل رو به راحتی و در چند ثانیه پیدا کنید و لازم نباشه زیاد برای گشتن این کلمات بکنید. بررسی رتبه کلمات کلیدی از طریق تحلیل بازدید و تعداد کلیک به این صورت است که باید سه بخش Average Positon، Total Click، Total Imperssions را فعال کنید و در بخش پایین برای عبارات کلیدی زیر رتبه 3 فیلتر اعمال کنید. از این طریق عباراتی که بازدید کم و کلیک زیادی دارند را انتخاب کنید و در سایت خود بیشتر استفاده کنید تا بتواند برای شما سودمندتر باشد. قبل از هر کاری باید اطلاعاتی در مورد حوزه فعالیت کاری سایت ها به دست آورد. هنگامی که کاربر به یک خدمت نیاز دارد عبارتی را جستجو می کند نیاز است که این عبارات را دریافت کرد.
با این حال، اگر به دنبال تجزیه و تحلیل عمیق رقبا هستید، پیشنهاد می کنیم از سایر ویژگی های آن استفاده کنید. با کمک ویژگی Rank Tracker آن، می توانید وب سایت خود را اضافه کنید یا حساب Google Search Console خود را به Ahrefs متصل کنید تا پروژه ها را وارد کنید. در مرحله بعد، می توانید کلمات کلیدی را که می خواهید ردیابی کنید به داشبورد Ahrefs خود اضافه کنید. یکی دیگر از ویژگی های قدرتمند Semrush این است که می توانید کلمات کلیدی رقیب خود را نیز ردیابی کنید. می توانید تا ۱۰ URL رقیب اضافه کنید و عملکرد موتور جستجوی آنها را دنبال کنید. همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی به بهترین ابزارهای ردیاب رتبه ای بیندازیم که می توانید برای رشد کسب و کار خود از آنها استفاده کنید.
{۴ – ابزار سئو ایرانی میزفا تولز
|}این ابزار یک داشبورد تمیز ارائه می دهد که در آن می توانید تمام تنظیمات خود را کنترل کرده و اقدامات مختلفی را انجام دهید. بهعلاوه، AIOSEO اخیراً افزونهای برای آمار جستجو اضافه کرده است که به شما امکان میدهد کلمات کلیدی خود را ردیابی کنید و اطلاعات جستجو را مستقیماً از داشبورد وردپرس خود مشاهده کنید. برای هر کلمه کلیدی، می توانید موقعیت فعلی، حجم جستجو، کل ترافیک، دشواری کلمه کلیدی و اینکه آیا کلمه کلیدی در یک ویژگی SERP مانند بخش People نیز قرار دارد یا خیر را مشاهده کنید . در بخش ردیاب کلمات شما میتونید روند جستجوی یک کلمه کلیدی رو دقیقتر از هر ابزار دیگهای، میانگین جستجوی کلمه در یک بازه ۱ ماهه و همینطور در بازه ۱۲ ماه رو مشاهده کنید. با SERPWoo، تمام داده های مورد نیاز برای تجزیه و تحلیل عملکرد وب سایت یا وبلاگ خود را دریافت می کنید. امروزه رتبه بالا در موتورهای جستجو برای همه وب سایت ها بسیار مهم شده است و به تبع اگر رتبه بالاتری داشته باشید، بیشتر دیده خواهید شد و کاربران بیشتر از محتوا و وب سایت شما بازدید می کنند.
این ابزار همچنین اطلاعات مفصلی راجع به افزایش یا کاهش سرچ و سایر آمارهای جستجوی کلیدواژهها را در اختیار شما قرار میدهد. سرچ کنسول (SEARCH CONSOLE) ابزاری می باشد که از طرف گوگل برای بررسی وضعیت سایت توسط وبمستران پیشنهاد شده است. علاوه بر این با کلیک بر روی آیکون های میانگین CTR و موقعیت متوسط، در نوار هایی که بالای صفحه این ابزار هستند، اطلاعات مربوط به هریک به جدول زیر اضافه میشود.
هیچ کس بیشتر از بلاگرها و بازاریابان (affiliate marketers) اهمیت پیگیری رتبه کلمات کلیدی و ابزارهای بررسی کننده SERP را نمی داند. ابزاری که توسط آنها ایجاد شده باشد، مطمئناً جامع ترین و پیشرفته ترین ابزار خواهد بود. Long Tail Pro تمامی ویژگی هایی را که برای رتبه بندی وب سایت و کلمات کلیدی خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. همانطور که شروع به ایجاد پست در مورد کلمات کلیدی می کنید، می توانید رتبه بندی خود را در ردیاب رتبه بندی کلمات کلیدی داخلی SE Ranking دنبال کنید.
SERP checker بعضی از بهترین ویژگیهای ردیابی SERP را در اختیار شما قرار میدهد که میتوانید از آنها برای پیگیری رتبهبندی کلمات کلیدی و پیشرفت فعالیت خود استفاده کنید. ابزارهای دیگری که در بسته خدمات Mangools دریافت می نمایید نیز می توانند به شما در ایجاد استراتژی های بازاریابی دیجیتال پیشرفته، کمک کنند. ابزارهای بررسی کننده SERP اطلاعات ارزشمندی مانند کلمات کلیدی استفاده شده، نرخ کلیک رقبا، اینکه رقبا چگونه ترافیک بالایی برای وب سایت خود ایجاد می کنند و بسیاری موارد دیگر، در اختیار شما قرار می دهد.
تیم وبکیما همیشه در تلاش است تا بهترین دوره های آموزشی، با بالاترین کیفیت و بیشترین بازدهی را برای رشد و رونق کسب و کار اینترنتی شما تولید کند. هدف آکادمی وبکیما رشد و ارتقای تجارت آنلاین و دیجیتال مارکتینگ در ایران به اندازه سهم خویش است. برای اتصال آن به API به کمی پیکربندی نیاز دارد و گاهی اوقات نمایش نتایج کند است. اما زمانی که یک ردیاب رتبه را به صورت رایگان دریافت می کنید، تنها چیزهای زیادی می توانید انتظار داشته باشید. امتیاز بالاتر نشان دهنده فرصت بیشتری برای بهینه سازی صفحه و بهبود موقعیت آن است.
گاها برخی از افراد به اشتباه تصور میکنند که سرچ کنسول ابزار مناسبی برای بررسی جایگاه کلمات کلیدی یک سایت در گوگل است اما باید بدانید که آمار داده شده در قسمت پوزیشن، آمار تقریبی است. به طور مثال زمانی که در مقابل یک کلمه عدد “12” قرار داده شده باشد، این به آن معناست که در ماه گذشته یا بازه زمانی انتخاب شده، به طور میانگین رتبه این کلمه کلیدی در جایگاه 12 گوگل بوده است. شاید بتوان به عنوان بهترین ابزار رایگان بررسی رتبه سایت در کلمات کلیدی مختلف، به ابزار سایت SERPROBOT اشاره کرد.
- ۰ ۰
- ۰ نظر