کیورد تارگتینگ keyword targeting و تاثیر آن بر سئو پارس پک

۱ بازديد
ابزارهای بررسی رتبه سایت در گوگل

از بین تمام ابزارهای جستجوگر رتبه بندی کلمه کلیدی در این لیست معرفی شده، بهترین انتخاب برای بررسی رتبه سایت در جستجوگرهای گوگل و بینگ SEMrush است. ویژگی هایی مانند چک کننده بک لینک ، بازرسی کامل سایت، و چند ابزار جالب و کاربردی دیگر. اهمیت هر یک از این فاکتورها به نسبت عبارت جستجو ­شده، ممکن است کمتر یا بیشتر شود.

در این سایت، URL وب سایت خود را درج کنید و روی تجزیه و تحلیل کلیک کنید. RankWatch.com یک ابزار ایده آل برای هر فردی است که نمی خواهد پول اضافی خرج کند اما باید پارامترهای اساسی وب سایت را بررسی کند. وب سایتی مانند الکسا برای امتیاز دهی به سایت های اینترنتی معیارهای خاصی را در نظر دارد برای مثال الکسا با در نظر گرفتن بازدیدکنندگان وب سایت ها به آنها امتیاز می دهد. اما گوگل اینگونه عمل نمی کند بلکه با در نظر گفتن فاکتورهایی که در داخل و خارج سایت ها بدست می آورد به آنها امتیاز می دهد. اگر میخواهید الگوریتم های رتبه بندی را بهتر بشناسید، الگوریتم های گوگل را بخوانید.

بعد از طی کردن این مراحل با صفحه‌ی زیر مواجه می‌شوید که در کادر اول آن آدرس سایت و در کادر دوم هر تعداد کلمه‌ی کلیدی که بخواهید را می‎توانید وارد کنید. این افزونه نسبت به افزونه فت رنک جایگاه کلمات کلیدی را در نتایج دقیق‌تر نشان می‌دهد. از کادر زیر کلمه کلیدی می‌توانید کشور خودتان را انتخاب کنید تا نتایج درست‌تری را به شما نشان دهد اما متأسفانه کشور ما جزو این لیست نیست.

ارتقا رتبه سایت در سرچ نتایج گوگل

رتبه بندی وب سایت موقعیت وب سایت در SERP برای یک جستجوی خاص (کلمه کلیدی) است. موقعیت های رتبه بندی وب سایت بر اساس عوامل زیادی مانند کیفیت محتوا، ارتباط، قدرت بک لینک سازی و غیره است. با اندازه‌گیری موقعیت‌های رتبه‌بندی، صاحبان وب‌سایت‌ها می‌توانند عملکرد صفحات خود را تعیین کنند و تصمیم بگیرند که آیا باید آنها را بهبود ببخشند یا خیر. اگر علاقه دارید با سرچ کنسول گوگا آشنا شوید در دوره رایگان سئو همین الآن شرکت کنید.وقتی روی یکی از کلمات کلیدی ظاهرشده کلیک کنید، جایگاه آن کلمه‌ی کلیدی را در صفحات نتایج سرچ می‌توانید ببینید. RankWatch یک پلتفرم بازاریابی اینترنتی مبتنی بر ابر است که دارای هوش مصنوعی مخصوص به خود است. رتبه بندی کلمات کلیدی، حجم جستجو، میزان ترافیکی که به سایت می آورد و اینکه آیا کلمه کلیدی روند صعودی یا نزولی دارد را شناسایی می کند.

ما مطمئن هستیم که شما آن را نیز دوست خواهید داشت، زیرا آن ویژگی های دیگری مانند چک کردن لینک، بررسی کامل سایت و چند مورد جالب دیگر را نیز ارائه می دهد. فراموش نکنید که حتما از افزونه های سئو وردپرس برای بهبود سئوی سایت خود نیز استفاده کنید. در آخر شما می توانید برای خدمات وردپرس به سایت ژاکت سرویس مراجعه کنید .

اگر از ابزار بررسی رتبه سایت دیگری که برایتان خوب کار می کند استفاده می کنید و در این لیست از آن نام برده نشده است، از طریق بخش نظرات و دیدگاهها زیر به ما اطلاع دهید. و به طور خودکار تشخیص می دهد با چه کلید واژه ای وب سایت شما رتبه بندی شود و شما می توانید رتبه بندی را بر اساس کشور مشخص کنید. با Ahrefs، شما می توانید رتبه سایت خود و همچنین وب سایت رقبا را ردیابی کنید. اگر به دنبال یک ابزار پولی برای رتبه سایت خود هستید ، AccuRanker یک انتخاب عالی است. اولین چیزی که در مورد AccuRanker مورد پسند من است، رابط کاربری آن است که بصری می باشد و شما به راحتی می توانید شروع به کار کنید. شما می توانید رتبه سایت را در جستجوی گوگل دنبال کنید و همچنین گزینه ای برای جستجوی بینگ نیز دارند.

هر روز میلیون‌ها جستجو انجام می‌شود، اما قرار گرفتن در نتایج اولیه به دلیل رقابت شدید دشوار است. برای پیگیری موقعیت وب‌سایت‌تان در نتایج گوگل باید از ابزارهای ردیابی استفاده کنید. به همین منظور ما در این مطلب قصد داریم شما را با آموزش پیدا کردن موقعیت سایت در نتایج گوگل با استفاده از روش های مختلف آشنا کنیم.

تقویت استراتژی محتوایی و افزایش اعتبار برند

پیشنهادات این وبسایت داده‌های جستجو را به بینش‌های تجاری منحصربه‌فردی تبدیل می‌کند که باعث رشد مداوم رتبه سایت در گوگل می‌شود. علاوه بر این، پس از کلیک بر روی یک کلمه کلیدی خاص، ابزار اصطلاحات و ایده‌های سوالی را به شما نشان می‌دهد که می‌توانید در هنگام طراحی استراتژی محتوای خود از این عبارات استفاده کنید. این ابزار برای مرورگرهایی همچون Chrome، فایرفاکس، اوپرا Opera، سافاریsafari قابل دسترسی می باشد و مانند ابزار SERPTrends رایگان می باشد. شما به کمک این ابزار و با نصب آن علاوه بر مشاهد کردن رتبه سایت و میزان افت سئو سایت می توانید رتبه الکسا، مالکیت سایت و تعداد لینک های سایت را نیز مشاهده کنید. شما با استفاده از این ابزار می توانید با کلیک کردن بر رو ی رتبه سایت رتبه الکسای وب سایت خود را نیز مشاهده کنید.

تمرکز روی این معیارها و بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت بر اساس آن‌ها، از مهم‌ترین فعالیت‌ها در استراتژی سئو به شمار می‌رود و رتبه سایت در گوگل را بهبود می‌بخشد. یکی از فاکتورهای مهم ارتقا رتبه سایت در نتایج جستجو، مقایسه سرعت سایت های رقیب توسط گوگل می باشد. هر وب سایتی که در مدت زمان کمتری بارگزاری و برای کاربران قابل مشاهده شود، در رتبه بهتری قرار خواهد گرفت.

کیورد تارگتینگ به فرایند انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جست‌وجو گفته می‌شود. این استراتژی در سئو باعث جذب ترافیک هدفمند و افزایش شانس دیده شدن سایت است. بسیاری معتقدند که بهبود و رتبه‌بندی وب‌سایت در نتایج جستجو چالشی دشوار است.

اگر مطالب وب‌سایت‌های تمام رقیبان شما بین ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ کلمه داشته باشند و شما مطالبی ۲۰۰ کلمه‌ای بنویسید، به احتمال زیاد در ارتقای رتبه خود در کلمات کلیدی مدنظر موفق نخواهید شد. برای نصب و استفاده از کنسول سرچ گوگل و تعیین رتبه سایت، تنها کافی است 6 مرحله زیر را دنبال کنید. در این قسمت تحلیل کلی وب‌سایت خود را می‌توانید مشاهده کنید که در قسمت رتبه جت سئو می‌توانید رتبه وب‌سایت را در بین سایت‌های ایرانی را مشاهده کنید که بر اساس میزان بازدید رتبه‌بندی شده‌اند.

مزایای استفاده از نرم افزار

چک کنید که آنها را مرتبط با موضوع صفحه ثبت کرده باشید در غیر این صورت حتما آنها را اصلاح نمایید. همچنین بازدیدکنندگان، نرخ پرش، رتبه جهانی و کشوری و همچنین تخمین‌گر ترافیک را خواهید دید که اطلاعات کلیدی در سئو محسوب میشوند. اگر می‌خواهید با خیال راحت خدمات سئو سایت را به یک تیم حرفه‌ای و متخصص بسپارید، کافیست همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید. آن‌ها به جای جستجوی اخبار در روزنامه‌ها، رفتن به کتابخانه و مطالعه کتاب‌های زیاد، به کامپیوتر یا تلفن هوشمند خود مراجعه می‌کنند و در اینترنت می‌گردند. همچنین بیشتر توسط کاربرانی استفاده می‌شوند که آماده خرید یا تصمیم‌گیری‌اند.

یکی دیگر از روش های پیدا کردن رتبه سایت در گوگل استفاده از ابزار Moonsy می باشد. این یک جستجوگر رتبه بندی ساده گوگل است که همراه با یک رابط کاربری جذاب ارائه می شود. تنها کافیست وارد وب سایت شده و سپس دامنه و کلمات کلیدی خود را تایپ کنید تا بتوانید رتبه بندی آنها را پیدا نمائید. شما به عنوان مدیر سایت ممکن است نیاز باشد تا جایگاه صفحات سایت خود را در نتایج جستجوگر گوگل مشاهده کنید. هم اکنون ابزارهای مختلفی هم به صورت رایگان و هم به صورت پولی وجود دارند که شما می توانید از آنها برای پیدا کردن رتبه سایت در گوگل استفاده نمائید. ما در این مطلب آموزش پیدا کردن موقعیت سایت در نتایج گوگل را با استفاده از 5 ابزار مختلف در اختیار شما قرار دادیم.

هرچه صفحه‌های وب در گوگل جایگاه‌های بالاتری دریافت کنند، احتمال نادیده گرفته شدن آن‌ها توسط کاربران کاهش می‌یابد. به همین دلیل، دریافت رتبه‌های بهتر در گوگل برای کسب و کارها ضروری است. حتی اگر کاربران در اولین مواجهه با وب‌سایت شما در صفحه نتایج جستجوهای گوگل، روی لینک‌های شما کلیک نکنند، به احتمال زیاد نام شما در ذهن آن‌ها می‌ماند و این موضوع در افزایش آگاهی از برند، تأثیر بسیار زیادی دارد. در ادامه، تعدادی از مهم‌ترین معیارهای تعیین رتبه سایت در گوگل و روش‌های ارتقای رتبه را معرفی می‌کنیم.

برای بهینه‌سازی مطلب و افزایش نرخ کلیک آن در موتورهای جستجو، باید «عنوان متا و شرح مطلب» (Meta Title and Description) خود را طوری بنویسید که برای خوانندگان جذاب باشد. نکته‌های فهرست زیر می‌تواند در نوشتن توضیحات متا و شرح مطلب به شما کمک کند. به خاطر داشته باشید که هم گوگل و هم بازدیدکنندگان وب­سایت شما از ارائه یک محتوای جامع که کلمه ­کلیدی را به­ خوبی پوشش داده، استقبال می­‌کنند؛ البته که باید اعتدال را در به­ کار­ بردن این عبارات رعایت کنید. اگر هم وبسایت وردپرسی دارید، دوره آموزشی سئو وردپرس در این زمینه به شما کمک می‌کند. اگر وب‌سایت شما در رتبه یک نتایج باشد باز هم به این معنی نیست که سایت شما بهینه است.

تولید کردن یک محتوای یونیک و ارگانیک این روزها در بهینه سازی سایت تاثیر بسیاری دارد و این موضوع برای گوگل نیز بسیار مهم است زیرا گوگل به آن دسته از سایت هایی که محتواهای ناب و یونیک تولید می کنند بیشترین بها و امتیاز را می دهد. بنابراین این موضوع را همیشه به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید سایت شما در لیست های نخست گوگل نمایش داده شود اولین تکنیک را به خوبی در سایت خود اجرا کنید. ممکن است برای ما دغدغه ای به وجود بیاید که چرا با وجود تلاش ها و فعالیت زیادی که در سایت خودمان داریم، جایگاه مناسبی در جستجو گوگل نداریم و یا در جایگاه ثابتی قرار گرفته ایم و به اصطلاح رتبه سایت تکان نمی خورد. روش چهارم برای اینکه بدانیم در‌ گوگل صفحه چندم هستیم استفاده از ابزار فت رنک است این ابزار را می‌توانید به راحتی دانلود و روی مرورگر کروم خود نصب کنید. برای مشاهده اعتبار سایت خود در گوگل ابتدا وارد سایت Semrush شوید و بعد از ساختن اکانت رایگان، در منو سایت وارد تب Domain Overview شده و اطلاعات کاملی از اعتبار و رتبه سایت خود را در این صفحه مشاهده کنید.

نحوه رنکینگ و رتبه‌­بندی وبسایت یا هر URL سایت برای کلمات و عبارات کلیدی در موتورهای جستجو مختلف، متفاوت است. یک دامنه ممکن است برای کلمه کلیدی خاص در یکی از 3 نتیجه برتر موتور جستجوی Bing قرار بگیرد در حالی که در گوگل، حتی در صفحه اول نتایج جستجو دیده نمی‌­شود. این مسئله در مورد همه موتورهای جستجو از جمله بینگ (Bing)، گوگل، یاهو و … صادق بوده و هر یک از آن­ها، از روش خاص خود برای محاسبه و تعیین رتبه وب­سایت استفاده می‌­کنند. همچنین ممکن است در یک موتور جستجو مانند گوگل که در زبانها و کشورهای مختلف استفاده می‌شود نیز نحوه رنکینگ سایت متفاوت باشد (گوگل نتایج خود را بر اساس موقعیت کاربران هم تغییر می‌دهد). استفاده از یک نرم‌افزار آنالیز جستجو، ممکن است روش خوبی برای بدست آوردن رنکینگ سایت مورد نظر و پیگیری تفاوت رتبه­‌بندی در موتورهای جستجو مختلف باشد. نمی‌­توان به ­صورت قطعی بیان کرد که یک راه مطمئن برای کسب رتبه 1 در گوگل یا سایر موتورهای جستجو وجود دارد.

سپس به این صفحه هدایت می‌شویم که رنک هر کلمه‌ی کلیدی را جلوی آن نوشته است. مثلا آموزش سئو در صفحه‌ی دوم رتبه نه نشان داده می‌شود و کلمه‌ی کلیدی آموزش وردپرس در سایت مورد نظر ما توانسته در صفحه‌ی اول در جایگاه دوم قرار بگیرد. منظور از Position این است که در آن کلمه‌ی موردنظر رتبه‌ی چندم هستیم نه اینکه صفحه‌ی چندم!!

آموزش پیدا کردن رتبه و موقعیت سایت در نتایج گوگل

کاربران در فضای مجازی تشنه اطلاعات جدید هستند و به مطالب قدیمی اهمیتی نمی دهند. لیستی از موقعیت های کلمات کلیدی ارگانیک که وب سایت شما برای آنها نمایش داده می شود همراه با حجم، دشواری، CPC و ترافیک آنها را مشاهده خواهید کرد. جدا از آن، شما همچنین می توانید کلمات کلیدی که وب سایت شما برای آنها نمایش داده می شود را بررسی کنید و استراتژی مناسبی را طراحی کنید که به شما امکان می دهد از پتانسیل آنها به طور کامل بهره مند شوید. Web CEO ارائه می دهد گزینه های برای ردیابی کلمات کلیدی به صورت آنلاین و دسکتاپ که شما می توانید به صورت رایگان در پلت فرم تحت وب آن ثبت نام کنید و با نسخه رایگان پنج کلمه کلیدی را دنبال کنید و دو پروژه ایجاد نمایید.

به عنوان مثال، تازگی محتوا نقش بیشتری در پاسخ به سؤالات در مورد موضوعات خبری فعلی در مقایسه تعاریف فرهنگ لغت دارد. سینا عباسی، مدیر سئو ژاکت، بیش از 7 ساله که به‌صورت تخصصی در حوزه سئو فعالیت می‌کند. سینا عباسی با تخصص و تجربه‌ای که در حوزه سئو دارد، نگاه شما را به آموزش سئو در دنیای دیجیتال مارکتینگ تغییر می‌دهد.

  • برای بهبود سئو سایت خود، باید کلمات کلیدی را به درستی مدیریت کنید تا بتوانید بفهمید کدام کلمات کلیدی برای دامنه خاص شما قوی هستند و کدام یک نه.
  • {
  • چرا؟ چون همه برندهای بزرگ فروش کفش روی این واژه سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
  • |}{
  • همچنین، با مطالعه مطلب زیر می‌توانید روش‌های آسیب‌زای سئو را بشناسید و از جریمه شدن وب‌سایت توسط گوگل جلوگیری کنید.
  • |}
  • تولید محتوای ارزشمند، بهینه سازی تجربه کاربری و پرهیز از تکنیک های سئوی سیاه.
  • {
  • هر کلمه کلیدی باید با موضوع اصلی سایت و نیاز مخاطب هم‌خوانی داشته باشد تا از نظر گوگل و کاربران معتبر و مفید به نظر برسد.
  • |}
  • اما روش های کاربردی ترین در این زمینه هم وجود دارند که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

به ­عنوان یک کسب­ و­ کار کوچک، لازم نیست {سئو مگ|} که با مشاغل بزرگ با بودجه­‌های بازاریابی هنگفت رقابت کنید. اگرچه همیشه می­‌توانید از آن­ها الگوبرداری کنید اما به احتمال زیاد، این کار باعث از بین رفتن زمان و هزینه می‌­شود. تمرکز آن‌ها روی یک منطقه خاص، رقابت کمتری را در مقایسه با کلمات عمومی ایجاد می‌کند.

تگ H1 یا Heading 1 نشان می‌دهد که محتوای شما درباره چه موضوعی نوشته شده است. بنابراین حتماً باید از کلمه کلیدی مدنظر خود در این عنوان استفاده کنید. اما توجه کنید که استفاده از کلمات کلیدی تکراری در تگ‌های H1، نشان‌دهنده «استفاده بیش‌ازحد از کلمات کلیدی» (Keyword Stuffing) است و ممکن است منجر به جریمه شدن وب‌سایت توسط گوگل شود. به همین دلیل، نباید از عنوان‌های تکراری استفاده کنید و بهتر است هر بار، از ترکیب‌های جدیدی برای نوشتن تیترهای خود بهره بگیرید.

لینکدین چیست؟ آموزش کار با لینکدین و بررسی مزایا

به همین دلیل، مطمئن شوید که مراقب موقعیت های رتبه بندی خود هستید و آماده بهبود استراتژی SEO خود برای صفحاتی هستید که ممکن است به آن نیاز داشته باشند. با بالا بردن محتوای خود از رتبه دهم گوگل به رتبه اول، نرخ کلیک خود را ده برابر افزایش می دهید. SE Ranking یکی دیگر از پلتفرم های همه جانبه برای سئو است که ابزارهایی را برای کمک به بازاریابان در ممیزی SEO، تجزیه و تحلیل بک لینک، گزارش SEO، تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی و ردیابی کلمات کلیدی ارائه می دهد. همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید من آدرس سایت موردنظر و کلمات کلیدی را وارد کردم.

حتما عبارات کلیدی مرتبط با صنعتی که در آن فعالیت می کنید و قصد ارتقا رتبه سایت را برای آن کلمه در گوگل دارید ، را بیابید و در رابطه با هرکدام مقالات و مطالب جدید تولید نمایید. در این مسیر می توانید از خدمات تولید محتوا که شرکت های سئو ارائه می دهند استفاده کنید. Searchmetrics یک ارائه دهنده جهانی داده های جستجو، نرم افزار و مشاوره است.

پس از یافتن کلمات کلیدی مناسب، باید محتوایی تولید کنید برای کاربران جذاب بوده و هم از نظر سئو بهینه شده باشد. اگر کسب وکار اینترنتی دارید یا تولیدکننده محتوا هستید و یا در حوزه سفارش سئو سایت و انجام پروژه های سئو فعالیت دارید ، بدون شک نام الگوریتم های سئو را شنیده اید. یکی از فاکتورها و تکنیک هایی که در افزایش رتبه سایت در گوگل بسیار حائز اهمیت می باشد تولید کردن یک محتوای یونیک و ارگانیک می باشد.

ابزارهای بررسی رتبه سایت در گوگل

بهترین ابزار برای یافتن رنک سایت در نتایج گوگل چیست؟

SEMrush یک نرم افزار حرفه ای است که استفاده از آن آسان است و می توانید قبل از اینکه تصمیم بگیرید که آیا می خواهید مشترک آن شوید یا خیر، چند هفته به صورت رایگان آن را امتحان کنید. بله، گوگل از الگوریتم های خود در زبان فارسی نیز استفاده می کند، هرچند دقت آن نسبت به زبان انگلیسی ممکن است متفاوت باشد. همچنین در این سال، مانند سال های قبل ux و نسخه موبایل و ریسپانسیو بودن از اهمیت بالایی برخوردار بود. روی گزینه new position tracking (بالا سمت راست) کلیک کنید و نام دامنه خود را وارد کنید و یک نام معنی دار به آن بدهید. یک گزارش مفید (که می تواند به صورت PDF نیز دانلود شود) با تمرکز بر عناصر سئو مشاهده خواهید کرد.

مزیت این ابزار راحتی کار با آن است، فقط کافی است کلمه‌ی کلیدی موردنظر را با آدرس سایت وارد کنید سپس نتیجه را ببینید اما از معایب آن این است که برای فهمیدن جزئیات بیشتر باید هزینه پرداخت کنید. روزانه میلیاردها جستجو در گوگل برای پیدا کردن محصول، آموزش، خدمات و غیره انجام می شود. اما جالب است بدانید که 90 درصد از کاربرها بر روی سه سایت اول صفحه یک گوگل کلیک می کنند. بالا بودن رتبه سایت ما در گوگل می‌تواند به معنای افزایش ترافیک ارگانیک وب سایت شما باشد که منجر به جذب مشتری و افزایش درآمد ما می‌شود. اگر از رتبه بندی فعلی سایت خود ناراضی هستید، با آژانس کاژه که یک تیم متخصص در سئو سایت در شیراز دارد؛ جایگاه خود را در موتور‌های جستجو ارتقا دهید. علاوه بر این، ما نگاهی به رتبه بندی دامنه و میزان بازدید صفحات شما خواهیم انداخت تا به شما در افزایش رتبه سایتتان کمک کنیم!

این موضوع درباره تمام عناصر دخیل در سئو داخلی مانند داده‌های متا (Meta Data)، URL و تگ‌های تیتر دیگر نیز صدق می‌کند. تصویر زیر، نمونه‌ای از کاربرد کلمات کلیدی در تگ H1 در مطلب «هوش تجاری چیست؟» مجله فرادرس را نمایش می‌دهد. نکته اصلی که در اینجا می­‌خواهیم به آن اشاره کنیم این است که اگر چه کسب رنکینگ بالاتر به کمک کلمات کلیدی عجیب (و گاهاً مبهم) آسان است، اما هیچ بازدهی مالی برای سایت به دنبال ندارد.

چرا سئو سایت برای بازاریابی مهم است؟ 7 دلیل اصلی اهمیت سئو در بازاریابی دیجیتال

استفاده از ابزار تعیین رتبه ماز رایگان نیست، اما می‌توان امکانات آن را برای ۳۰ روز امتحان به طور رایگان امتحان کرد. این ابزار از دستگاه‌های دسکتاپ و موبایل پشتیبانی می‌کند و داده‌های لحظه‌ای عملکرد وب‌سایت در هر دستگاه دیجیتالی را به سرعت محاسبه می‌کند و به کاربران خود نمایش می‌دهد. همچنین اگر می‌خواهید درباره بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو اطلاعات بیشتری کسب کنید، مطالعه مطالب زیر درباره انواع مختلف سئو را به شما توصیه می‌کنیم. در اینجا، بهتر است ابتدا محتوای رقیبان را بررسی کنید تا شاخصی برای سنجش محتوای باکیفیت داشته باشید.

دسته‌بندی کلمات کلیدی

ابزارهای بررسی رتبه سایت در گوگل

متخصصان سئو پس از هر به‌روزرسانی، با انجام آزمایش‌های مختلف برای شناسایی معیارهای مهم تلاش می‌کنند؛ بنابراین تعدادی از معیارها در طول زمان توسط کارشناسان سئو شناسایی و تأیید شده‌اند و بر اساس حدس و گمان افراد نیستند. ۲۰۰ معیار رنکینگ شناسایی شده گوگل در نه گروه فهرست زیر طبقه‌بندی می‌شوند. برای بررسی رتبه سایت و ردیابی کلمات کلیدی دیگر می توانید یکی از برنامه های پولی آنها را دریافت کنید. یکی از ویژگی های جالب ابزار جستجوگر موقعیت کلمات کلیدیAccuranker، امکان بررسی رتبه بندی بر اساس کشور یا شهر مورد نظر شما است. برای دستیابی به این هدف، شما به ابزاری نیاز دارید که بتواند بدون مرور دستی 100 صفحه و نتایج جستجو به شما بگوید که کدام کلمه کلیدی خاص در نتایج جستجوی Google قرار دارد. زمان لازم برای دیدن نتایج بهبود موقعیت سایت در نتایج گوگل وابسته به چندین عامل است.

{

جست‌وجوی هدفمند (Navigational Search)

|}

کاربران زمانی روی لینک کلیک می‌کنند که عنوان و توضیحات صفحه با نیازشان همخوانی داشته باشد. انتخاب درست کیوردها باعث می‌شود افراد مرتبط، در زمان مناسب، به صفحه شما برسند. ایجاد محتوای جذاب و جاذب به کاربران باعث می‌شود که بیشترین زمان ممکن را در سایتتان سپری کنند. این موضوع به مفهوم “میزان بالا بماندن” مشهور است و می‌تواند به موقعیت سایت کمک کند. بهبود زمان بارگذاری صفحات و کاهش زمان پاسخ سایت باعث تجربه بهتر کاربران و ارتقاء موقعیت سایت در گوگل می‌شود.

مقایسه بک‌لینک‌های رقبا (Backlinks) و بررسی منابعی که به آن‌ها لینک داده‌اند. این کار، درک بهتر نیت کاربر و امکان برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای تولید محتوا را فراهم می‌آورد. در حالی که می توانید رتبه گوگل هر کلمه کلیدی هدف را به صورت جداگانه بررسی کنید، این کار بسیار وقت گیر است. در عوض، سعی کنید از ابزار ردیابی رتبه استفاده کنید تا یک نمای کلی از نحوه عملکرد استراتژی سئوی خود داشته باشید. در کل باید چند نکته را برای شما بازگو کنم، دقت داشته باشید برای این‌که از ابزارهای مختلف استفاده کنید باید موقعیت مکانی را روی World Wide قرار دهید تا بتواند نتیجه‌های بهتری را به شما نشان دهد. و متاسفانه به دلیل این‌که ایران تحریم است نمی‌توانیم اطلاعات و دیتاهای دقیقی از کشورمان را به دست بیاوریم.

اگر شما یک سایت فروشگاهی لباس دارید، استفاده از کلمات کلیدی مانند خرید لباس مردانه یا لباس زنانه فصلی ارتباط موضوعی بسیار خوبی با محتوای سایت دارند. برای استراتژی کیورد تارگتینگ در سئو، باید کلمات کلیدی هدفمند و مرتبط را شناسایی کنید. این کار فرایندی چند مرحله‌ای، شامل تحقیق، دسته‌بندی، تحلیل و بهینه‌سازی محتوا بر اساس کلمات کلیدی است.

{

هنوز عضو نیستید؟ثبت نام در نوین وردپرس

|}

کفش ورزشی مناسب دویدن، بهترین موبایل سامسونگ برای عکاسی و تور ارزان کیش با هتل ۵ ستاره، از جمله کلمات کلیدی بلند به شمار می‌آیند. کلمات کوتاه برای برندهای بزرگ و سایت‌هایی با قدرت دامنه بالا مناسب‌اند. سایت‌های تازه‌کار، بهتر است ابتدا روی کلمات کلیدی دقیق‌تر تمرکز کنند تا شانس رقابت و دیده شدن ‌آن‌ها افزایش یابد. تولید محتوای ارزشمند، بهینه سازی تجربه کاربری و پرهیز از تکنیک های سئوی سیاه. وبسایت باید روی همه دستگاه‌ها به خوبی نمایش داده شود (واکنش‌گرا یا Responsive).طراحی مناسب وبسایت، ناوبری آسان و طیف گسترده از محتوا برای کاربران اهمیت دارد.

همچنین می توانید تنظیم کنید تا اعلان های هفتگی تغییرات رتبه بندی را برای شما ارسال کند. اگر خدمات مشتری SEO را به مشتری خود ارائه می دهید، این ویژگی می تواند در زمان صرفه جویی کند. اگر سئو مناسب خود را در صفحه انجام دهید، احتمال حضور در 50 نتیجه اول جستجو بسیار زیاد است. سرویس قوی و پایدار که برای نصب و راه‌اندازی سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهینه شده است. البته فیلتر نشدن آن‌ها درکمپین‌های تبلیغاتی، باعث افزایش هزینه‌های غیرضروری می‌شود. Keyword Targeting برای سایت‌های فروشگاهی و برندهای معتبر بسیار مفید است.

کاربران معمولاً فقط به اولین صفحات نتایج جستجو مراجعه می‌کنند، بنابراین دانستن رتبه سایت و بهبود آن می‌تواند به شما کمک کند تا در نتایج جستجو بالاتر بیایید و بازدیدکنندگان بیشتری جذب کنید. همچنین، بررسی رتبه سایت به شما اجازه می‌دهد تا عملکرد وبسایت خود را نسبت به رقبا ارزیابی کنید و استراتژی‌های بهتری برای سئو طراحی کنید. ابزار «AuthorityLabs» به کسب و کار شما در تعیین رتبه سایت در گوگل برای کلمات کلیدی مشخص، کمک می‌کند.

اگر شما یک وبمستر باشید و به تازگی یک مقاله منتشر کرده باشید احتمالا علاقه دارید مانند من متوجه شوید که در گوگل صفحه چندم هستیم تا رقبای خود را بررسی کنیم و در آخر رتبه خود را بالاببریم. برای پیدا کردن موقعیت سایت در نتایج گوگل باید از چند ابزار استفاده کنیم که به شما در این مقاله چندتا از آن‌ها را معرفی خواهم کرد. باتوجه‌به این مزایا استفاده از ابزارهای آنلاین را، که پیش‌ازاین به شما معرفی کردیم برای بررسی رتبه‌بندی وب‌سایت در موتورهای جستجو به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اگر رتبه‌­بندی یک وب­سایت در کلمات کلیدی خاصی افت کند، نشانه­‌ای برای سئوکاران و مدیران سایت برای انجام تغییرات لازم سئویی است. یک وب­سایت موفق، به­ طور مداوم به کار و توجه نیاز داشته و باید اصلاحات لازم روی آن (با در نظر داشتن تغییرات الگوریتم­های موتورهای جستجو) انجام شود. متادیتا یا داده های متا، اطلاعات و تگ هایی هستند که محتوای سایت را برای موتور جستجو شفاف سازی می کنند و تاثیر زیادی برای تعیین رتبه سایت در گوگل دارند. متای کلمات کلیدی، متای توضیحات، عنوان صفحه، تگ های h1  تا h6، تگ alt تصاویر، مهم ترین داده های متا در صفحه هستند که حتما باید آنها را درج کنید. Metadata تصویر روشنی از موضوع و ماهیت یک صفحه وب به گوگل می دهد و می تواند به راحتی در افت یا ارتقا رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو نقش حیاتی داشته باشد. درصد زیادی از کسب و کارها ، مشتریان خود را از موتور جستجوی گوگل بدست می آورند و همین امر اهمیت ارتقا رتبه سایت در نتایج جستجو  را افزایش داده است.

این ابزار مانند گزینه‌های دیگر در این فهرست، گزارش جامعی از رتبه صفحه‌های وب در گوگل بر اساس کلمات کلیدی مختلف را به کاربران نمایش می‌دهد. علاوه بر این، می‌توان از طریق آن گزارش‌های کاملی بر اساس شاخص‌ها و معیارهای دیگر دریافت کرد که از آن‌ها در بهبود استراتژی‌های سئو استفاده می‌شود. الگوریتم موتور جستجوی گوگل، هنگام رتبه‌­بندی سایت شما عوامل زیادی را در نظر می­‌گیرد و نمی‌­توان همه آن­ها به طور قطع بیان کرد.

موتورهای جستجو برای انتخاب بهترین مطالب برای کاربران، دو معیار مهم «مرتبط بودن» و «اعتبار صفحه» را مطابق فهرست زیر بررسی و تحلیل می‌کنند. با پایین آمدن در صفحه زیر نمودار، جدولی شامل بخش­های مختلف از جمله، Queries ،Pages ،Countries ، Devices و Search Appearance را می­‌بینید. در زیر بخش “Queries”، تمام کلمات کلیدی را که وب­سایت شما برای آن نمایش داده می‌­شود، خواهید یافت. این جدول همچنین نشان می­‌دهد که نتیجه نمایش داده شده برای هر عبارت چه تعداد کلیک و بازدید داشته، وب­سایت شما از نظر کلمات کلیدی در چه رتبه‌­ای قرار گرفته (به­‌طور میانگین) و همچنین نرخ کلیک آن را نشان می‌­دهد. به طور کلی، SEMrush ابزاری شگفت انگیز برای بررسی موقعیت کلمات کلیدی در موتورهای جستجو است.

در کل کار کردن با این ابزار بسیار آسان است و امکانات زیادی به جز این مورد هم در خود دارد. همانطور که مشاهده کردید، به طور کلی، SEMRUSH یک ابزار شگفت انگیز برای بررسی مگ سئو موقعیت کلمات کلیدی در موتورهای جستجو است. و برای تحلیل وضعیت سایت و شناسایی کلمات کلیدی و افزایش رتبه سایت کمک بسزایی می کند.

امتیازی که پیج رنگ به وب سایت شما می دهد تاثیر بسیار زیادی در جذب مشتری و مخاطب دارد زمانی که بازدید کنندگان امتیاز بالای صفحه شمارا می بینند به کسب و کار شما بیشتر اعتماد می کنند. روش سوم برای اینکه بدانیم در‌ گوگل صفحه چندم هستیم استفاده از سایت serprobot است برای این‌ که از این سایت استفاده کنید به آدرس serprobot مراجعه کنید. 4- سپس صفحه موردنظر خود را که میخواهید رتبه های کلمات کلیدی در آن را بررسی کنید را انتخاب نمایید.

با این حال، اگر رتبه‌بندی گوگل خود را بررسی نکنید، نمی‌دانید تلاش‌های خود را برای دریافت کلیک‌های بیشتر و افزایش ترافیک ارگانیک خود کجا متمرکز کنید. برای یادگیری نحوه مشاهده رتبه بندی گوگل با ابزار رتبه بندی معتبر گوگل و کشف بهترین ابزار برای این منظور، ادامه مطلب را بخوانید. SEMRush یکی دیگر از ابزارهای محبوب SEO است که برای کمک به بازاریابان در ایجاد یک استراتژی سئو قوی طراحی شده است. این ابزار به شما کمک می کند تا در مورد کلمات کلیدی مورد نظر خود تحقیق کنید و کلمات کلیدی را که به صورت ارگانیک برای آنها رتبه بندی می کنید بررسی کنید.

فعلا تا وقتی که این مشکلات وجود دارد باید از همین ابزارها و بامحدودیت‌هایشان استفاده کنیم. ???? در ادامه روش‌هایی برای این‌که متوجه شوید در گوگل صفحه چندم هستید را معرفی می‌کنم. سئو خارجی به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که خارج از وبسایت شما انجام می‌شوند و به بهبود رتبه سایت کمک می‌کنند. ایجاد بک‌لینک‌های با کیفیت، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، و بازاریابی محتوایی از جمله تکنیک‌های مهم سئو خارجی هستند. حذف کدهای اضافه و بی کاربرد، نه تنها موجب سبک شدن سایت می شود، بلکه سرعت و عملکرد سایت را نیز ارتقا می دهد.

تنوع لینک ها باید زیاد باشد و نوع لینکی که دریافت می کنید نیز می تواند فالو ، نوفالو، مستقیم، غیر مستقیم، لینک از تصاویر و بسیاری از حالت های دیگر باشد. جدا از آن، این ابزار به شما امکان تجزیه و تحلیل بک لینک ها و کلمات کلیدی را می دهد. 10 روز بصورت رایگان و آزمایشی میتوانید از بخشی از خدمات آن استفاده کنید، اما برای ادامه باید یکی از پکیجها را خریداری نمایید. با Microsite Masters، شما می توانید تا 10 کلمه کلیدی را برای هر تعداد وب سایت که می خواهید دنبال کنید وارد نمایید به عبارت دیگر 5 کلمه کلیدی برای 2 سایت ، 1 کلمه کلیدی برای 10 سایت .

امروزه کاربرها به ندرت بعد از جستجوی یک محصول و یا خدماتی خاص به صفحه دوم یا سوم گوگل و یا بالاتر مراجعه می کنند. در حقیقت کاری که بالای 90 درصد از کاربرها انجام می دهند این است که بعد از جستجوی یک عبارت در گوگل بر روی اولین وب سایت کلیک می کنند. برای مشاهده آتوریتی سایت خود در ابزار moz باید بعد از نصب، ابتدا یک اکانت moz ساخت و سپس با وارد شدن به حساب کاربری و کلیک کردن بر روی این ابزار می‌توانید رتبه سایت خود را مشاهده کنید. شما می توانید یکی از پلن های پرداختشان را برای بررسی بیشتر رتبه سایت دریافت کنید. قیمتگذاری این ابزار با توجه به ابزارهای ارائه شده بسیار منطقی و مناسب است. اگر می خواهید رتبه سایت را در نتایج گوگل ارتقا دهید، نمی توانید فقط روی یک روش لینک سازی تمرکز کنید.

2- در پایین نمودارهای آماری سایت بر روی گزینه Pages مطابق تصویر کلیک کنید و صفحه خاصی که میخواهید رتبه آن در گوگل را بررسی کنید را انتخاب نمایید. اگر میخواهید با این روش به دنبال جستجوی رتبه های سایت خود در گوگل باشید، موارد زیر را در نظر داشته باشید. این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن رتبه سایت خود را تحلیل کنید و مشکلات سئو را شناسایی کنید. – به سرچ کنسول (گوگل وبمستر تولز) خود متصل شوید و کلمات کلیدی را از آن بیرون بکشید. انواع مختلفی از روش های لینک سازی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید، از جمله لینکهای وبلاگ، لینکهای صفحه اصلی، بک لینک از شبکه های اجتماعی، لینکهای آموزشی و غیره. در حالت عادی شما نباید این انتظار را داشته باشید که وب سایت تان در طول یک ماه اول فعالیت به رتبه های نخست گوگل دست پیدا کند، اما معمولا سایت ها بعد از 2 ماه از شروع فعالیت شان در سئو شروع می کنند به رتبه گرفتن در نتایج گوگل.

{سئو|دیجیتال مارکتینگ|آموزش سئو|آموزش دیجیتال مارکتینگ|بهینه سازی سایت|بازاریابی محتوا|تولید محتوا|لینک سازی|بک لینک|تحقیق کلمات کلیدی|سئو داخلی|سئو خارجی|سئو تکنیکال|سئو محلی|گوگل آنالیتیکس|سرچ کنسول گوگل|الگوریتم های گوگل|رتبه بندی گوگل|افزایش رتبه سایت|افزایش ترافیک سایت|بازاریابی شبکه های اجتماعی|مدیریت شبکه های اجتماعی|اینستاگرام مارکتینگ|تبلیغات در اینستاگرام|تبلیغات گوگل|تبلیغات کلیکی|کمپین تبلیغاتی|ایمیل مارکتینگ|بازاریابی ایمیلی|اتوماسیون بازاریابی|بهینه سازی نرخ تبدیل|تجربه کاربری}
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.