
با این حال، Sprout Social یک ابزار قدرتمند برای مدیریت شبکههای اجتماعی است که میتواند به کسبوکارها در بهبود استراتژیهای اجتماعی کمک کند. علاوه بر این، نیوز باکس ابزارهای متنوعی برای مدیریت و انتشار محتوا در اختیار شما قرار میدهد. از جمله این ابزارها میتوان به تقویم محتوایی، ابزارهای تحلیل عملکرد محتوا، و امکانات انتشار خودکار در شبکههای اجتماعی اشاره کرد. اتومیشن مارکتینگ اجازه میدهد تا هم به مشتریان آینده توجه داشته باشید و هم روی مسائل مهم تمرکز بیشتری کنید. برای انجام این کار، میتوان نرمافزارهای اتوماسیون بازاریابی براساس مجموعهای از دستورالعملها را با توجه به نیازهای شرکت تعریف کرد و در هر زمان آنها را تغییر داد.
برای موفقیت در یکپارچهسازی، باید به جنبههای فنی، امنیتی و عملیاتی توجه ویژهای داشت. در مقابل، Mailchimp امکانات پایهای برای شبکههای اجتماعی را ارائه میدهد که میتواند برای کسبوکارهای کوچک کافی باشد. با این حال، برای کسبوکارهایی که به دنبال امکانات پیشرفته و مدیریت جامع شبکههای اجتماعی هستند، HubSpot گزینهای بهتر خواهد بود.
در ویس بالا کاربرد اتومیشن در فرآیند بازاریابی یک هتل، برای کاربری که قصد سفر به مشهد را دارد میشنوید. نکته قابل توجه و شگفت انگیز این است که تمام این پروسه روی یک نقشه ترسیم شده است و به طور اتومات انجام می شود. بدون مارکتینگ اتومیشن انجام چنین پروسه ای به طور دستی تقریبا غیرممکن و ناشدنی است.
وبسایتها با استفاده از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی ایمیلی، خبرنامههای منظمی ارسال میکنند تا فرآیند را آسانتر کنند. ابزار انتخابی باید گزارشهای دقیقی از عملکرد کمپینها، نظیر نرخ بازگشت سرمایه (ROI) و نرخ تبدیل ارائه دهد. این دادهها به شما کمک میکند تا نقاط قوت و ضعف کمپینها را شناسایی کرده و استراتژیهای خود را بهبود ببخشید. بنابراین، برای کسبوکارهایی که به دنبال یک ابزار ساده و اقتصادی برای بازاریابی ایمیلی هستند، Mailchimp انتخاب بهتری خواهد بود. اما اگر به دنبال امکانات بیشتر هستید و بودجه کافی دارید، HubSpot میتواند گزینه مناسبی باشد. مشتریان می توانند به سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را بیابند، که باعث کاهش ناامیدی و بهبود تجربه کاربری کلی آنها می شود.
ویژگی های ابزار مارکتینگ اتومیشن
بهترین استراتژیهای اتوماسیون بازاریابی شامل تقسیمبندی مخاطبان، سفارشیسازی پیامها، پرورش مشتریان احتمالی، امتیازدهی به مشتریان احتمالی، و مدیریت کمپینهای بازاریابی است. این استراتژیها کمک میکنند تا بازاریابی به صورت هدفمندتر و موثرتر انجام شود. این پلتفرم همچنین امتیازدهی سرنخ مبتنی بر هوش مصنوعی و قابلیت های تجزیه و تحلیل قوی را ارائه می دهد که به کسب و کارها کمک می کند تا تصمیمات بازاریابی مبتنی بر داده را اتخاذ کنند. اتوماسیون میتواند بر اساس سابقه مرور صفحات سایت یا اولویت و علاقمندی کاربران، توصیههای محتوایی مناسب را به آنها ارائه دهد و با این رویکرد تعامل و نرخ تبدیل را افزایش دهد. کسبوکارهای آنلاین میتوانند از مارکتینگ اتومیشن برای ارسال یادآوری یا ایجاد انگیزه در مشتریانی که سبد خرید خود را رها میکنند، استفاده کنند و آنها را تشویق به تکمیل خرید کنند. Marketo مدتی است که وجود دارد و اخیراً توسط Adobe خریداری شده و در ابر بازاریابی سازمانی آن ها گنجانده شده است.
ابزارهای مارکتینگ اتومیشن با ارائه راهکارهای هوشمند، این چالش را به فرصتی برای رشد تبدیل میکنند. این ابزارها با تحلیل دقیق دادههایی مانند صفحات بازدید شده،ترک سبد خرید، و تعاملات کاربران در رسانههای اجتماعی، پروفایل دقیقی از مشتریان ایجاد کرده و آنها را به گروههای مختلف تقسیمبندی میکنند. این تقسیمبندی به تیمهای بازاریابی کمک میکند تا پیامهای شخصیسازی شده و هدفمند ارسال کنند و تجربه کاربری را بهبود بخشند. ابزارهای مارکتینگ اتومیشن، مجموعهای از نرمافزارها و پلتفرمها را شامل میشود که به خودکارسازی وظایف بازاریابی و برقراری تعاملات هدفمند با مخاطبان میپردازد. این ابزارها مانند دستیاری خستگیناپذیر و هوشمند در کنار شما عمل میکنند و به طور شبانهروزی وظایف متعددی را به صورت خودکار انجام میدهند.
بنابراین، باید ابزاری را انتخاب کنید که بتواند با عملیات شما مقیاسپذیر باشد و لیستهای مخاطب بزرگتر، کمپینهای بیشتر و ویژگیهای اضافی مورد نیاز را مدیریت کند. 2– بازاریابی شخصیسازیشده ارائه دهندهوش مصنوعی میتواند محتوا و پیشنهادات را بر اساس علایق و رفتار هر کاربر تنظیم کند. مثلاً اگر کاربری به گوشیهای هوشمند علاقه دارد، تبلیغات مرتبط را برای او نمایش میدهد.
رابط کاربر پسند Mailchimp و قالب های قابل تنظیم، آن را به یک انتخاب عالی برای مبتدیان تبدیل کرده است. این پلتفرم همچنین دارای امکانات تجزیه و تحلیل و گزارش دهی است و به کسب و کارها این امکان را می دهد تا اقدامات بازاریابی خود را به طور موثر بررسی و بهینه کنند. ابزارهای اتوماسیون بازاریابی میتوانند تست A/B عناصر مختلف بازاریابی مانند عناوین موضوع، محتوا یا دکمههای فراخوان را برای بهینهسازی کمپینها برای عملکرد بهتر تسهیل کنند. در آغاز پیدایش دیجیتال مارکتینگ و زمانی که هنوز ابزارهای آن به شکل کنونی مورد استفاده شرکت ها قرار نگرفته بود، کمپین های تبلیغاتی مثل ارسال انبوه ایمیل و پیامک، بازدهی بسیار بالایی داشتند. کاربران با دیدن پیامک و یا ایمیل تبلیغاتی به راحتی کلیک می کردند و با کمپین های تبلیغاتی تعامل بسیار خوبی داشتند. اگر شما ابزاری فوق العاده قدرتمند و بی حد و مرز می خواهید می توانید با در نظر گرفتن مواردی که در ابتدای مقاله گفته شد آن را پیدا کنید.
مدیریت رابطه با مشتری (CRM)
با افزایش رقابت در فضای دیجیتال و تغییر انتظارات مشتریان، بهرهگیری هوشمندانه از این ابزارها به یک ضرورت استراتژیک تبدیل شده است. انتخاب درست ابزار مارکتینگ اتومیشن، همراه با پیادهسازی اصولی و استفاده بهینه از قابلیتهای آن، میتواند مزیت رقابتی پایداری برای سازمانها ایجاد کند. با نگاهی به آینده، میتوان پیشبینی کرد که نقش این ابزارها در موفقیت استراتژیهای بازاریابی دیجیتال، پررنگتر خواهد شد. ابزارهای مارکتینگ اتومیشن به شما امکان میدهند که زمان ارسال پیامها را بر اساس الگوهای زمانی مخاطبان تنظیم کنید.
ابزار اتوماسیون تبلیغاتی
این ویژگی به شما کمک میکند تا محتوایی تولید کنید که بیشترین تاثیر را بر روی مخاطبان داشته باشد و نرخ تبدیل را افزایش دهد. این ابزار به کسبوکارها کمک میکند تا نرخ بازگشت مشتریان را افزایش دهند و تجربه کاربری بهتری را فراهم کنند. استفاده از ابزارهای هوشمند و تکنولوژیهای پیشرفته برای جمعآوری، تحلیل و تفسیر دادهها. این فرآیند به کسبوکارها کمک میکند تا تصمیمات دقیقتری بگیرند و استراتژیهای موثرتری اجرا کنند. اتومیشن مارکتینگ یا اتوماسیون بازاریابی، به عنوان یک راهحل، به شرکتها اجازه میدهد مشتریان خود را به صورت آنلاین، بهتر مورد هدف قرار دهند. اتوماسیون بازاریابی، یک تکنیک کاربردی است که با مطالعه رفتار کاربر و با کمک راهاندازی کمپینهای موثر به منظور برخورداری از بازگشت سرمایه حداکثری، انجام میگیرد.
این شرکت آمریکایی یک ماژول CRM (رایگان) ارائه می دهد که به شما امکان می دهد جستجوهای فروش خود را به راحتی مدیریت کنید. این ماژول بسیار خوب فکر شده است و به Hubspot اجازه می دهد تا مشتریان زیادی را برای ماژول بازاریابی گران تر خود جذب کند. بله، بهترین ابزارهای بازاریابی وردپرس مانند HubSpot و MailChimp ویژگیها و ادغامهای سئو-دوستانهای برای بهینهسازی ارائه میدهند. برای یافتن بهترین گزینه، باید نیازهای کسبوکار خود، ویژگیهای مورد نظر، بودجه و مقیاسپذیری {سئو مگ|} را ارزیابی کنید و سپس قابلیتها و ادغامهای پلتفرمهای مختلف را با هم مقایسه کنید. در این بخش، پنج ابزار برتر خودکارسازی بازاریابی موجود در بازار را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد.
۲. Sprout Social – مانیتورینگ شبکههای اجتماعی و تحلیل دادهها
ابزارهایی مانند SurferSEO، Clearscope و Frase.io کمک میکنند تا محتوای بهینهشده و کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید. در آینده هوش مصنوعی میتواند کمپینهای بازاریابی را بدون نیاز به مداخله انسانی برنامهریزی، اجرا و بهینه کند. اگر بخواهیدپستهای شبکه اجتماعی خود را بهصورت خودکار تولید و زمانبندی کنید، Lately AI میتواند محتوای شما را به بهترین شکل برای پلتفرمهای مختلف مانند فیسبوک، اینستاگرام و لینکدین بهینه کند. اگر میخواهید عملکرد محتوای خود را در شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر تحلیل کنید، Sprout Social میتواند به شما تحلیل دقیقی از نظرات، لایکها، کامنتها و اشتراکگذاریهای پستهای شما ارائه دهد.
البته ، HubSpot یک مجموعه کامل از ابزارها دارد که شامل نرم افزارهای فروش ، نرم افزار بازاریابی و نرم افزارهای پشتیبانی می شود که همه به طور خودکار با CRM HubSpot ادغام می شوند . قابلیت ترکیبی داشتن همه داده ها و فعالیت رشد شما در یک مکان می تواند هزاران اتوماسیون خلاقانه را به وجود آورد که در صورت استفاده از ابزارهای جداگانه دشوار یا غیرممکن است. عملکرد اتوماسیون بازاریابی HubSpot از نظر ویژگی ها یکی از قدرتمندترین ابزارهای این لیست است و همچنین یکی از محبوب ترین ها از نظر حس مشتری است. نمودار جمعیت G2 که در نرم افزار هاب اسپات نشان داده شده است به عنوان یک رهبر در مقایسه با سایر نرم افزارهای اتوماسیون بازاریابی است.
به عنوان مثال، 60% از مصرفکنندگان احتمالاً پس از یک تجربه خرید شخصیسازیشده دوباره از یک برند خرید خواهند کرد. نقشه سفر مشتری (Customer Journey چیست) مجموعهای از تجربیات شخصیسازیشده مشتری با برند شماست. با استفاده از اتوماسیون بازاریابی، میتوانید تعامل مشتری با برندتان را بر اساس دادههای مشتری تنظیم کنید تا یک سفر مشتری یکپارچه و مداوم را در تمامی نقاط تماس با برند ایجاد کنید. استفاده از ابزارهای دیجیتال برای خودکارسازی وظایف بازاریابی میتواند به شما کمک کند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید.
با استفاده از این پلتفرم، شما میتوانید به اهداف بازاریابی خود دست یابید و رشد کسبوکار خود را تسریع کنید. با استفاده از SEMrush، میتوانید کلمات کلیدی مناسب را پیدا کنید، استراتژیهای سئو خود را بهبود بخشید و عملکرد وبسایت خود را در مقایسه با رقبا بررسی کنید. اگر یک کسب و کار کوچک یا متوسط دارید، این پلتفرم مارکتینگ اتومیشن میتواند برای شما بسیار مفید باشد. با استفاده از اتوماسیون بازاریابی، میتوان کمپینها را برنامهریزی، اجرا و پیگیری کرد. ابزارهای اتوماسیون به شما امکان میدهند تا فرآیندهای کمپین را خودکار کرده و نتایج را به صورت دقیق تحلیل کنید.
ارائه یک راه آسان برای مشتریان برای تماس با کسب و کار شما مهم است و چیزی است که اکثر مشتریان از یک وب سایت انتظار دارند. Optmyzr ابزاری است که سرعت بهینه سازی را افزایش می دهد و به شما کمک می کند حداکثر کارایی را از کمپین های تبلیغاتی خود داشته باشید. Adbot یک بسته نرم افزاری مناقصه تبلیغاتی است که تبلیغات Google و Bing را برای مشاغل کوچک قرار داده و بهینه می کند.

همچنین، برنامهریزی دقیق برای مدیریت تغییر و ارتباط موثر با تمامی ذینفعان، نقش مهمی در موفقیت پروژههای مارکتینگ اتومیشن دارد. ووندی AI، تولید محتوای هوش مصنوعی با کیفیت و کارآمد برای کسبوکارها و افراد. HubSpot Marketing Hub ابزارهای زیادی را برای بهبود استراتژی بازاریابی شما ارائه می دهد و درک اتوماسیون بازاریابی HubSpot برای هر استراتژی بازاریابی ورودی بسیار مهم است. با این نیروگاه ابزار، می توانید کارهای تکراری را خودکار کنید و زمان خود را برای فعالیت های استراتژیک تر آزاد کنید. یافتن ابزاری جامعتر از Omnisend (که یک پلتفرم اتوماسیون بازاریابی مخصوص کسبوکارهای تجارت الکترونیک (e-commerce) است)، دشوار است. علاوه بر این، نظارت اجتماعی برای سادهسازی کل فرآیند طراحی شده است و کار را برای شرکتها آسانتر میکند سریعتر با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید و همزمان جوامع آنلاین پویا و قابل مشاهده بسازید.
با تستهای A/B و تغییرات در صفحات، میتوانید بهبودهایی در نرخ تبدیل، نرخ بازگشت و سایر معیارهای مهم را اندازهگیری کنید. از این طریق، میتوانید تصمیمگیریهای هوشمندانهتری در مورد استراتژی بازاریابی خود انجام دهید. در این مقاله به بررسی و معرفی 6 ابزار مارکتینگ اتومیشن پرداختیم و با ویژگیهای هر کدام، آشنا شدیم. پنل بازاریابی پیامکی مدیانا، یک پنل مدرن کاملا مجهز و پرسرعت است مگ سئو که هر آنچه نیاز دارید را در اختیارتان قرار میدهد. اگر در این زمینه به مشاوره و کمک نیاز دارید، با کارشناسان ما در تماس باشید.
این پلتفرم به دلیل رابط کاربر پسند و ویژگیهای قوی خود که میتواند به کسبوکارها در هر اندازه کمک کند تا عملیات را سادهتر کرده و کارایی را بهبود بخشند، شناخته شده است. Keap، که پیشتر با نام Infusionsoft شناخته میشد، یک پلتفرم قدرتمند مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و بهترین اتوماسیون بازاریابی است که بهطور ویژه برای کسبوکارهای کوچک و کارآفرینان طراحی شده است. در واقع میتوان گفت که Marketo تمام جنبههای بازاریابی را پوشش میدهد، از ایمیل مارکتینگ و پرورش و امتیازدهی سرنخ (Lead Nurturing & Scoring) گرفته تا تبلیغات دیجیتال و بازاریابی در شبکههای اجتماعی.
مقیاسپذیری: آیا ابزار همراه با شما رشد میکند؟
این پلتفرم به کسبوکارها در افزایش لید، سرعتبخشیدن به قیف فروش و تحلیل عمیق عملکرد بازاریابی کمک میکند. تحلیل دادههای قوی یکی از ویژگیهای کلیدی بهترین اتوماسیون بازاریابی است؛ این ویژگی به شما کمک میکند تا موفقیت کمپینهای خود را ارزیابی کرده و رفتار مشتریان را بهتر درک کنید. بهبود و بهینهسازی کمپینهای بازاریابی بر اساس دادهها و تحلیل عملکرد آنها. این فرآیند به کسبوکارها کمک میکند تا بازدهی کمپینها را افزایش دهند و هزینهها را کاهش دهند. به لطف نرم افزارهای اتومیشن مارکتینگ، هر شرکتی میتواند بدون مشکل چرخه فروش آنلاین خود را بهبود بخشد.
قدرت تحلیل و گزارشدهی
قیمت نرم افزار اغلب مانعی برای بسیاری از سازه های کوچک و کارآفرینان فردی است. Hubspot نیز از این قاعده مستثنی نیست و با تمام نرم افزارهای اصلی ادغام می شود (لیست 300 ادغام در وب سایت Hubspot موجود است). چه دادههای شما از بازاریابی Hubspot باشد و چه از فروش، میتوانید آنها را در یک مکان جمعآوری کنید و هر زمان که بخواهید گزارشدهی به تیمهای خود را برنامهریزی کنید.
۲. Facebook Ads Manager (AI-powered) – هدفگذاری تبلیغات بر اساس دادههای کاربران
این پلتفرم با استفاده از دادههای مشتریان، امکان شخصیسازی پیامها و ارتباطات بازاریابی را فراهم میکند. با Marketo، شما میتوانید به راحتی کمپینهای ایمیلی، تبلیغات دیجیتال، و تعاملات اجتماعی خود را برنامهریزی و اجرا کنید. در نهایت انتخاب ابزار مناسب برای بازاریابی دیجیتال، تحلیل داده، سئو، تبلیغات یا مدیریت شبکههای اجتماعی نیازمند بررسی دقیق نیازهای کسبوکار است.
- از تحلیل دادههای گسترده گرفته تا شخصیسازی تجربه کاربری، این فناوری تأثیر چشمگیری بر نحوه تعامل برندها با مشتریان گذاشته است. {
- اگرچه میتوانید محتوا را با استفاده از ابزارهایی مانند ChatGPT تصحیح کنید، اما Grammarly یک رابط آشناتر برای نویسندگان محتوا فراهم میکند تا با آن تعامل داشته باشند. |}
- نرم افزار خدمات مشتری فقط به اندازه داده هایی است که ارائه می کند، به همین دلیل است که Service Hub تجزیه و تحلیل قوی ارائه می دهد تا بینش عمیقی در مورد تعاملات با مشتری به شما بدهد.
- این نرم افزار با شخصیسازی کردن محتوا و بخشبندی مشتریان به صورت خودکار، به شکل هوشمندانهای مشتریان بالقوه را در مسیر خرید هدایت میکند و سرنخهای ارزشمندتری را به تیم فروش ارائه میدهد. {
- می توانید درلحظه نتایج کمپین ها را بررسی کنید؛ کانالهای سودآور بازاریابی را شناسایی کنید؛ زمانهای طلایی ارسال پیام را تشخیص دهید و با بررسی رفتار کاربران و تحلیل آن به بازدهی غیرقابل باور برسید. |}{
- این کار نه تنها باعث افزایش تعداد لیدها میشود، بلکه کیفیت لیدها را نیز بهبود میبخشد. |}
۶. Brevo (Sendinblue) – بهترین برای سهولت استفاده
به طور کلی، Ahrefs یک ابزار کامل برای بهبود رتبهبندی و دیدهشدن آنلاین است. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. یکی از با ارزش ترین مواردی که Ontraport ارائه می دهد تمرکز بر تهیه گزارش است و به شما نگاه روشنی نسبت به عملکرد شما می دهد. محبوبترین افزونههای بازاریابی برای سرعت بهینه شدهاند و بنابراین بر روی زمان بارگذاری صفحه تأثیری منفی ندارند. پاسخ قطعی به این سوال وجود ندارد، اما HubSpot، ActiveCampaign و Brevo اغلب به عنوان گزینههای برتر بر اساس ویژگیهایشان در نظر گرفته میشوند.
ActiveCampaign یک نرمافزار خودکارسازی بازاریابی قدرتمند با افزونه وردپرس است که بازاریابی ایمیلی، CRM و گردش کارهای خودکار پیشرفته را ارائه میدهد. این افزونه به کاربران امکان میدهد تا فعالیتهای سایت را ردیابی کنند، دنبالکردنهای خودکار را بر اساس رفتار کاربر ایجاد کنند و کمپینها را بر اساس اقدامات خاصی مانند بازدید از صفحه یا ارسال فرم، فعال کنند. اطمینان حاصل کنید که ابزار دارای قابلیتهای اصلی مورد نیاز شما مانند ایمیل مارکتینگ، اتوماسیون شبکههای اجتماعی، مدیریت مخاطبان بالقوه و تجزیه و تحلیل قوی است. برخی از ابزارها گزینههای پیشرفتهای مانند بینشهای مبتنی بر هوش مصنوعی، تست A/B یا اتوماسیون چندکاناله مانند ایمیل، پیامک و شبکههای اجتماعی را ارائه میدهند.
در نهایت، Tableau یک ابزار قدرتمند برای تحلیل دادهها و بهبود تصمیمگیریهای کسبوکار است. برای حذف نام برند شرکت ارائه دهنده از کمپینهای ایمیلی خود، باید هزینه ماهانه اضافی پرداخت کنید. صفحات فرود و ایمیلساز نیز دارای قابلیتهای ابتدایی و ساده هستند و ویژگیهای پیشرفته زیادی ندارند.
قطعاً شما قصد دارید که موفقیت هر کمپین را که در حال اجرا آن هستید را به دقت بسنجید ، بنابراین نرم افزار اتوماسیون بازاریابی شما باید معیارهایی را که برای شما بیشترین اهمیت را دارند ارزیابی کند. در محیط های B2B و سازمانی با بسیاری از ذینفعان ، ممکن است به قابلیت های مختلف تهیه گزارش مانند داشبورد شخصی و یا گزارش خودکار از طریق ایمیل نیز نیاز داشته باشید. این شرکت در چند سال اخیر تنوع زیادی داشته است و ماژول های فروش، خدمات مشتری و CMS را ارائه می دهد. Hubspot یک شرکت آمریکایی است که در سال 2006 توسط برایان هالیگان و دارمش شاه ایجاد شد و به دلیل نرم افزار اتوماسیون بازاریابی خود شناخته شده است. اتوماسیون بازاریابی این امکان را فراهم میکند که بازاریابی شخصیسازیشده را در مقیاس وسیع انجام دهید، و این موضوع مهمی است دارد زیرا مشتریان انتظار دارند برندها تجربههای متناسب با نیازهایشان را ارائه دهند.
بنابراین، بیایید قدرتمندترین منابع موجود امروز را بررسی کنیم و یکی از آنها را پیدا کنیم که بهترین پاسخگوی نیازهای شما باشد. امروزه، تعداد قابل توجهی از کسبوکارها از نرمافزارهای اتوماسیون بازاریابی برای سادهسازی فرآیندهای کاری خود استفاده میکنند. در این مقاله، ما پنج ابزار برتر اتوماسیون بازاریابی را انتخاب کردهایم تا به شما در انتخاب آگاهانه کمک کنیم.
Mailchimp میتواند بر اساس تعامل کاربران، بهترین زمان و پیام را برای ارسال ایمیل انتخاب کند. دستگاه مخابره داخل ساختمان یک پلت فرم چت زنده است که در آن مشتریان روزانه با تیم ما ارتباط برقرار می کنند تا سؤال بپرسند. استفاده از پلتفرمی مانند اینترکام به شرکتهایی مانند Ahrefs امکان میدهد تا بخشهایی از تعاملات مشتریان ما را خودکار کنند.
…معمولاً برای سفارشی کردن تصاویر ساده، تنظیم خودکار RT، ایجاد و زمانبندی موضوعات خوب است.Hypefury دارای درخواست های محتوا است که من آن را دوست دارم. اگر این گزارش ها را تنظیم کنید، می توانید ردیابی رتبه کلمات کلیدی، ممیزی سایت، ردیابی رقبا و نظارت بر عملکرد وب سایت خود را خودکار کنید. در اینجا ابزارهای برتر من (و تیم Ahrefs) وجود دارد که به شما کمک می کند هوشمندانه تر کار کنید - نه سخت تر. همچنین، مدل قیمتگذاری (اشتراک ماهیانه یا سالیانه) باید با بودجه و نیازهای شما هماهنگ باشد.
{ابزار اتوماسیون ارتباط با مشتری
|}
در نهایت، انتخاب بین HubSpot و Mailchimp به نیازها و اهداف خاص هر کسبوکار بستگی دارد. Mailchimp برای کسبوکارهایی که به دنبال ابزاری ساده و اقتصادی برای بازاریابی ایمیلی هستند، گزینهای مناسب است. اما اگر به دنبال امکانات بیشتر و جامعتر هستید و بودجه کافی دارید، HubSpot میتواند گزینه مناسبی برای مدیریت جامع استراتژیهای بازاریابی شما باشد. هر دو ابزار HubSpot و Mailchimp امکان اتصال به Zapier را فراهم میکنند، به این ترتیب کاربران میتوانند این ابزارها را با برنامههای دیگر خود متصل کرده و فرآیندهای اتوماسیون خود را بهبود بخشند. با اتصال به Zapier، میتوانید به راحتی اطلاعات مشتریان جدید را به لیست بازاریابی خود اضافه کنید، تبلیغات خود را به صورت خودکار به مشترکین جدید نمایش دهید و با شرکتکنندگان در رویدادها پیگیری کنید. Mailchimp نیز با ارائه تعداد نامحدودی از صفحات فرود، اگرچه با محدودیتهایی در زمینه سفارشیسازی، به کاربران امکان میدهد تا نیازهای اساسی خود را پوشش دهند.
اتوماسیون بازاریابی به عنوان یکی از ابزارهای حیاتی در دنیای بازاریابی دیجیتال، نقش بسزایی در بهینهسازی فرآیندها و افزایش بهرهوری کسبوکارها دارد. این مقاله توسط واحد تحقیق و توسعه شرکت “تاو سیستم” تهیه شده است تا به بررسی بهترین استراتژیها و ابزارهای موجود در زمینه اتوماسیون بازاریابی بپردازد. مارکتینگ اتومیشن نقش مهمی را در کمک به کسب و کارها برای ماندن در رقابت، به حداکثر رساندن تلاش های بازاریابی و دستیابی به رشد پایدار ایفا می کند. با استفاده از قدرت اتوماسیون بازاریابی، کسب و کارها می توانند سطوح جدیدی از کارایی، اثربخشی و سودآوری را در فرآیندهای بازاریابی به ارمغان بیاورند. اتوماسیون بازاریابی به کسبوکارها اجازه میدهد تا مخاطبان خود را بر اساس معیارهای مختلف، مانند جمعیتشناسی، رفتار، یا سابقه خرید، تقسیمبندی کنند.
یکی از ویژگیهای برجسته Pardot، امکان ایجاد و مدیریت کمپینهای ایمیلی است. شما میتوانید ایمیلهای هدفمند و شخصیسازی شدهای را به مشتریان خود ارسال کنید و از ابزارهای تحلیل و گزارشگیری برای ارزیابی عملکرد کمپینهای خود استفاده کنید. همچنین، Pardot به شما امکان میدهد تا صفحات فرود (Landing Pages) و فرمهای ثبتنام حرفهای ایجاد کنید که به جذب و تبدیل مشتریان کمک میکند. این یک تکنیک موثر است که به شما امکان میدهد رفتار بازدیدکنندگان را بشناسید.
{ما در شبکات اجتماعی
|}GetResponse یک پلتفرم مارکتینگ اتومیشن همه کاره است که علاوه بر بازاریابی ایمیلی، خدماتی مانند صفحات فرود پیشرفته، CRM و اتوماسیونها را ارائه میدهد. Campaigner یک ابزار تخصصی برای بازاریابانی است که تمرکز اصلیشان بر روی ایمیل مارکتینگ است. این نرم افزار در اصل یک ابزار مدیریت مارکتینگ و فروش است و از سه بخش نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRM، نرم افزار بازاریابی و نرم افزار فروش تشکیل شده است. ویژگیهای کلیدی WebEngage شامل بخشبندی کاربر، شخصیسازی پیام، اعلانهای پوش، اعلان درون برنامهای و مدیریت بازخورد است. این پلتفرم همچنین قابلیت های تجزیه و تحلیل و گزارش دهی پیشرفته ای را ارائه می دهد که به کسب و کارها اجازه می دهد؛ اثربخشی تلاش های بازاریابی خود را بررسی کنند.
این افزونه اتوماسیون بازاریابی با سایر افزونه های محبوب وردپرس سازگار است و قابلیت های این افزونه ها را برای استفاده در کنار سیستم CRM یا پلتفرم اتوماسیون بازاریابی مورد نظر شما، گسترش می دهد. هنگام مقایسه پلتفرمهای خودکارسازی بازاریابی، چندین عامل کلیدی به شما کمک میکنند تا بهترین تصمیم را برای کسبوکار خود بگیرید. اگرچه اتوماسیون بازاریابی به طور خودکار انجام میشود، اما این یک استراتژی ثابت و همیشگی نیست. جریانهای کاری اتوماسیون بازاریابی خود را به صورت ماهانه، سهماهه و سالانه بررسی کنید. کمی زمان بگذارید تا نیازهای واقعی خود را مشخص کنید، سپس موارد استفاده مناسب خود را برای یک پلتفرم اتوماسیون بازاریابی پیدا کنید. فروشگاهی که از آن خرید کردهاید، به احتمال زیاد از ایمیلهای از پیش نوشتهشده و زمانبندیشده استفاده میکند که بهطور خودکار پس از انجام برخی اقدامات توسط مشتریان در وبسایتشان برای آنها ارسال میکنند.
در نهایت، Pardot با ارائه داشبوردهای قابل تنظیم و گزارشهای جامع، به شما امکان میدهد تا عملکرد کمپینهای خود را به دقت ارزیابی کنید و تصمیمات بهتری برای بهبود استراتژیهای بازاریابی خود بگیرید. با Pardot، شما میتوانید به راحتی به اهداف بازاریابی خود دست یابید و رشد و موفقیت کسبوکار خود را تضمین کنید. شناسایی و پیشبینی روندهای بازار و رفتارهای مشتریان از طریق تحلیل دادهها و الگوریتمهای پیشبینی.
برای به حداکثر رساندن پتانسیل نرمافزار اتوماسیون بازاریابی، توصیه میشود یک تیم یا یک فرد اختصاصی در داخل داشته باشید. نرمافزار CRM بر فروش تمرکز دارد، در حالی که نرمافزار مارکتینگ اتومیشن، همانطور که از نامش پیداست، بر فعالیتهای بازاریابی متمرکز است. با پیشرفت چتباتها، یادگیری عمیق و تحلیل دادههای پیشرفته، بازاریابی دیجیتال شخصیسازیشدهتر و هوشمندتر خواهد شد. ✔ بسیاری از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ دارای نسخه رایگان یا دوره آزمایشی هستند.✔ قبل از خرید، با نسخه آزمایشی کار کنید تا ببینید آیا ابزار با نیازهای شما مطابقت دارد یا خیر. 1-بررسی کنید که هر ابزار چه قابلیتهایی ارائه میدهد و آیا نیازهای شما را پوشش میدهد؟2-هزینه اشتراک ماهانه یا سالانه را با بودجه خود مقایسه کنید.3-نظرات کاربران و بررسیهای آنلاین را مطالعه کنید.
این ویژگیها، Marketo را به گزینهای ایدهآل برای سازمانهایی تبدیل میکند که به دنبال تعامل با مشتریان بالقوه در تمام مراحل سفر مشتری هستند. بهترین اتوماسیون بازاریابی ایرانی باید رابط کاربری ساده و روانی داشته باشد. اگر استفاده از آن پیچیده باشد، ممکن است بیشتر از آنکه کمککننده باشد، باعث ایجاد مشکل شود. بنابراین، ابزاری را انتخاب کنید که کار با آن راحت باشد و نیاز به دانش فنی خاصی نداشته باشد.
Hubspot به روز رسانیهای بسیاری را در بازههای زمانی کوتاه، ارائه میدهد که میتواند باعث وقفههای مختلف سرویس شود و بر عملکرد، تأثیر منفی بگذارد. – استفاده از نرمافزارهای اتوماسیون بازاریابی برای محاسبه و بهروزرسانی امتیازات سرنخها. امتیازدهی به سرنخها به شما کمک میکند تا مشخص کنید کدام سرنخها آمادهترین برای تبدیل به مشتری هستند.
این ابزارها با خودکارسازی فرآیندهای تکراری، تحلیل دادههای مشتریان و ارائه بینشهای ارزشمند، به کسبوکارها کمک میکنند تا با صرف زمان و هزینه کمتر، نتایج چشمگیری در جذب و حفظ مشتریان به دست آورند. آیا مدیریت همزمان چندین کمپین بازاریابی و دستیابی به سرنخها و تبدیلهای مداوم برای شما چالشبرانگیز است؟ ابزارهای مارکتینگ اتومیشن میتوانند این وضعیت را به نحو چشمگیری بهبود بخشند. بر اساس یک نظرسنجی داخلی توسط Salesforce، استفاده از اتوماسیون بازاریابی منجر به افزایش ۲۷ درصدی حجم سرنخها، ۳۰ درصدی نرخ تبدیل سرنخها و بیش از ۲۵ درصدی نرخ بازگشت سرمایه (ROI) بازاریابی شده است. WebEngage یک پلتفرم جامع مارکتینگ اتومیشن است که با بهرهگیری از هوش مصنوعی، امکان تعامل هوشمند و موثر با مشتریان را فراهم میکند.
برای مثال پلتفرمهایی مانند Google Analytics 4 از هوش مصنوعی برای تحلیل دادههای کاربران، پیشبینی رفتار آنها و ارائه پیشنهادهای بهینه برای کمپینهای تبلیغاتی استفاده میکنند. این قابلیت به برندها کمک میکند تا مخاطبان هدف خود را دقیقتر شناسایی کنند وبودجه تبلیغاتی خود را بهینهسازی کنند. ابزارهای مهم مارکتینگ اتومیشن به عنوان یکی از ارکان اصلی تحول دیجیتال در حوزه بازاریابی، نقش حیاتی در موفقیت کسبوکارها ایفا میکنند.
این اعلانها چه یادآوری برای کار با یک مشتری یا یک هشدار در مورد یک کار مهم باشد، این اعلانها تضمین میکنند که هیچ چیز از بین نمیرود. Operations Hub بهطور یکپارچه با فناوری موجود شما ادغام میشود و با رشد کسبوکارتان، استقرار و مقیاس آن را آسان میکند. HubSpot Campaign Assistant که ارتباط نزدیکی با Content Assistant دارد، به ایجاد کمپین های بازاریابی یکپارچه کمک می کند. نقطه قوت آن توانایی آن در ساده سازی ایجاد مواد مختلف کمپین (صفحات فرود، ایمیل های بازاریابی و تبلیغات گوگل، لینکدین و فیس بوک) است. در نهایت، استفاده از نیوز باکس به شما این امکان را میدهد که با تولید محتوای منحصر به فرد و بهینه، برند خود را تقویت کنید و در بازار رقابتی امروز، جایگاه خود را پیدا کنید.
سینا عباسی، مدیر سئو ژاکت، بیش از 7 ساله که بهصورت تخصصی در حوزه سئو فعالیت میکند. سینا عباسی با تخصص و تجربهای که در حوزه سئو دارد، نگاه شما را به آموزش سئو در دنیای دیجیتال مارکتینگ تغییر میدهد. این ابزار که بخشی از امپراتوری SalesForce ، یک راه حل اتوماسیون ابری است که بیشتر در خدمت مشتریان سازمانی است که منابع فنی و زمان لازم برای یادگیری این سیستم عامل را دارند.
Marketo دارای یک ویژگی امتیازدهی به سرنخ است و میتواند به شما به عنوان یک بازاریاب کمک کند تا روی سرنخهایی که به سرعت تبدیل میشوند، تمرکز کنید و تجربه مشتری بهتری را با محتوای اتوماسیون شخصی ایجاد کنید. اگر یک استارتاپ هستید یا به تازگی کسبوکار خود را راهاندازی کردهاید، Mailchimp را امتحان کنید. این پلتفرم به دلیل سادگی، مقرونبهصرفه بودن و ارائه پلن رایگان در بین کسبوکارهای کوچک بسیار محبوب است. – طراحی کمپینهای بازاریابی که از کانالهای ایمیل، رسانههای اجتماعی، تبلیغات آنلاین و غیره استفاده میکنند. مدیریت کمپینهای چند کاناله به شما امکان میدهد تا از کانالهای مختلف بازاریابی برای رسیدن به مخاطبان خود استفاده کنید.
راهنمای جامع ابزارهای اتوماسیون بازاریابی و تحلیل دادهها در اتوماسیون بازاریابی میتواند فرآیند تحلیل دادهها و بهینهسازی کمپینها را سادهتر و دقیقتر کند. اتوماسیون بازاریابی به عنوان یک ابزار قدرتمند در دنیای بازاریابی دیجیتال، میتواند به کسبوکارها در بهبود بهرهوری و افزایش فروش کمک شایانی کند. شرکت “تاو سیستم” با ارائه راهکارهای نوین و ابزارهای پیشرفتهای مانند اکسپوپلاس، همواره در تلاش است تا به کسبوکارها در دستیابی به اهدافشان یاری رساند. در آخر توصیه می کنیم در هنگام انتخاب نرم افزار مارکتینگ اتومیشن مناسب برای کسب و کار خود، عواملی مانند مقیاس پذیری، سهولت استفاده، قابلیت های یکپارچه سازی و الزامات خاص را در نظر بگیرید. با استفاده از قدرت اتوماسیون، کسبوکارها میتوانند استراتژیهای بازاریابی خود را بهبود بخشند، رشد را پیش ببرند و از رقبا در عصر دیجیتال جلوتر بمانند. رابط کاربرپسند و امکانات بسیار، آن را به یک انتخاب ایده آل برای مشاغل در هر اندازه تبدیل می کند.
- ۰ ۰
- ۰ نظر